2733
2734
سلام، من تازه رفتم آنجا را دیدم و خوشم آمد. خیلی بزرگ و با امکانات. پسر من 2 سالش است. مذیرش هم ذکترای روانشناسی است و تعداد بچه ها کم است. البته شهریه اش را بهم نگفت. به نظر که خوب می آمد. بحصوص که ذر مورذ پوشک مشکل نداشتند. برنامه هاش هم آنطور که می گفت بد نبود. اگر شما اطلاعات جذیذی پیذا کردید خوشحال می شم منم با خبر بشم.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

افلیا جان من تقریبا 10 روزه که دختر 19 ماهمو دارم به این مهدکودک می برم ظاهرا که خوبه البته فعلا من بدون ناهار ثبت نام کردم

دختر من دو سه روز اولو خیلی با اشتیاق رفت ولی الان به دم در مهد که می رسیم گریه می کنه
البته من چند نکته منفی تا به امروز دیدم که نمی دونم به خاطر برنامه های عید سرشون شلوغه یا همیشه همینطورن یا کلا توقع من زیاده چون اصلا تو این زمینه تجربه ندارم
2728
مرسی لی لی جان. می شه بگید چه نکته هایی؟ درضمن اگر اشکال نداره می تونم بپرسم چقدر شهریه می دهید؟ من هرکارکردم این آقای فائق نگفت. نمی دونم چرا؟ که از این مساله اصلاً خوشم نیامد. من برای بعد از عید پرسیدم و خیلی اصرار داشت که الان ببرمش. خلاصه ممنون می شم راهنماییم کنید!
ببخشید راجع به مهد رویان توی جلفا، فرخ سرشت خ سبا اطلاعاتی دارید؟
مامان خانومای نازنین ، من از اول همین هفته پسرم رو گذاشتم مهدکودک یاس، فعلاٌ که با گریه میره و هنوز به قول خودشون جذب نشده، تو این مهد اجازه نمی دن مامانا با بچه برن بالا، مربی میاد بچه رو می گیره و همونجور با گریه می برتش، البته می گه آرومش می کنه ولی واقعاٌ نمی دونم این سیستم درسته یا روی روح و روان بچه اثر میذاره، در مورد شهریه: من چون قبل از اعمال تعرفه جدیدشون ثبت نام کردم و ضمناٌ تا ظهر، 250تومان، و برای یک روز کامل (تا ساعت 4) 310 اما اینطور که می گفت طبق تعرفه جدید شهریه میشه 350 تومان که اگر تا ظهر باشه 70 تومان کم میشه.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز