2726

ردیاب خودرو


خیلی لازمه اگر خودرو سرقت بشه در 5 دقیقه میشه پیداش کرد. 

میشه همسر رو کنترل کرد که کجاها میره و توی کابین صداش رو شنید.


سلام امروز می خوام ردیاب خودرو به شما معرفی کنم که توسط اون می تونید خودروی خودتون همسرتون و فرزندان رو در هرکجا که باشه ردیابی کنید ، صدای داخل کابین رو بشنوید و یا خاموش کنید.


توسط نرم افزار موبایل کار میکنه و تا 8 ماه آرشیو داره که کجا رفته سرعتش چقدر بوده و کجاها توقف داشته . 


از محصولات دیدن کنید.   اینجا کلیک کنید.           





ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

ردیاب خودرو گرفتیم خیلی عالیه یعنی دقیقا همسرم هرجاومیره و هر کی سوار ماشین میشه قشنگ میدونم و صداهاشونو هم آنلاین میشنوم.سیمکارت میخوره،ضدآب و ضد ضربه هم هس.

به شما هم پیشنهاد میکنم بخرین.از فروشگاه کیم کالا گرفتیم.اینم شمارشونه ۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳تماس بگیرین مشاوره میدن کدومشون بهتره .انواع ردیاب شخصی و حیواناتوهم دارن.


خرید خودرو کوییک 

روه خودروسازي سايپا پس از شناسايي نياز بازار به محصولاتي برخوردار از زيبايي ظاهري به‌ويژه نياز به عرضه خودروهايي با رنگ‌هاي متفاوت و جديد، تصميم گرفت محصولي با نام كوييك- آر را توليد و عرضه كند. اين خودرو با بهره‌گيري از رنگ‌آميزي جذاب و متفاوت در بدنه، سقف و همچنين تريم داخلي توليد مي‌شود و مجهز به رينگ آلومينيومي است. تلفيق طيف وسيعي از رنگ‌هاي جديد در اين محصول، زيبايي و تمايز فراواني ميان اين خودرو و ساير محصولات توليد داخل ايجاد كرده و با استقبال قشرهاي مختلف مشتريان به‌ويژه جوانان و بانوان مواجه شده است. همین حالا برای خرید خودرو کوییک اقدام نمایید.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730