2703
2553
عنوان

عسل درمانی و زخم رحم

| مشاهده متن کامل بحث + 464686 بازدید | 330 پست
منم این مطلب رو از یه دکتر معروف طب گیاهی بنام دکتر روازاده شنیده بودم! اصلا حالا 1ی به معنای آیه قرآن میبریم که در عسل شفا هست....خدایا شکرت از اینهمه نعمت و این عسل که بسیار مفیده


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما اگه میخوای از عسل استفاده کنی‌ یه نوار بهداشتی بذار تا لباس زیرت کثیف نشه اما صبح‌ها یک ساعت یا دو ساعت بعد از بیدار شدن نوار بهداشتی رو بدار و سعی‌ کن لباس زیر نپوشی و با دامن تو خونه باشی‌.لباس زیرسفید حتما بپوش تا متوجه تغییر (کم یا زیاد، رنگ ) ترشحات اون بشی‌ .فقط مواظب باش عسل خوب و خالص پیدا کنی‌ گلم
2720
سمیرامیس عزیزم بستگی به نوع و وخامت زخم داره. بعضی‌‌ها با دو هفته و بعضی‌‌ها تا یک ماه و........من خودم احساس می‌کردم ترشهاتم با مصرف عسل روز به روز کمتر میشه اما برای نتیجه بهتر و مطمئن تر تا سه هفته ادامه دادم اگر چه دو دو هفته هم کافی‌ بود.
2714
سلام خانومای گل.
من یک تجربه در مورد عسل درمانی دارم که میخواسم واستون بگم انشالله که مفید باشه.
من از یه دکتر طب سنتی تشویق شدم یه عسل برداشتن به این کار میگن عسل برداشتن. بعد دو هفته استفاده کردم عالی بود و جواب داد .
دوست منم خیلی از این مشکل رنج میبرد بهش گفتم و اونم این کار رو یک شب انجام داد.
فردای اون روز به من زنگ زد و گریه میکرد میگفت بعد از یکساعت که این کار رو کرده تمام مسیر واژنش میسوزه و ملتهب شده میگفت که به شدت هم ترشح داره.
عصرش رفت پیش متخصص زنان و ایشون هم کلی باهاش دعوا کرده بوده که نباید این کار رو میکرده چون به عسل حساسیت داشته.و این دوست بیچاره من یه هفته دراز کشیده و دارو مصرف میکرده.
نمیخوام بگم این کار بده نه خیلی هم عالیه اما حتما ......................................
قبل از این کار عسل رو رو سطح داخلی ران پا بمالید و اگر بعد از گذشت یکساعت خارش سوزش و قرمزی و تورم نداشت این کار رو انجام بدین تا یه وقت مثل دوست طفلک من نشین.
اینو بعدان از همون دکتر گیاهی پرسیدم گفت باید این کار رو بکنن
من وظیفه خودم دونستم که اینو بگم.ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید
عزیزم یکی‌ از علائم زخم دهانه رحم داشتن ترشحات زرد رنگ و بد بو هست.من به دکتر زنان که مراجعه کردم و با معاینه داخلی‌ و انجام تست پاپ اسمیر تشخیص زخم و عفونت رحم رو داد.برای انتقال عسل در اپیلیکاتور باید از فاصله نه چندان نزدیک با اپلیکاتور و به مقدار خیلی‌ کم عسل را با یک قاشق مرباخوری یا چای خوری با آرامی و حوصله عسل را به داخل اپلیکاتور انتقال داد اگر فاصله ت با اپیلیکاتور خیلی‌ نزدیک باشه ویا با قاشق غذاخوری باشه امکان پذیر نیست اما وقتی‌ فاصله زیاد باشه عسل به صورت باریک باریک به اپلیکاتور وارد می‌شه.موفق باشی‌
یه سوال:من 6 ماه پیش لاپراسکوپی شدم و در حین لاپراسکوپی کورتاژ شدم و فرستادن برای آزمایش.جواب آزمایش مشکلی نداشت.آیا ممکنه من زخم داشته باشم و تو آزمایش معلوم نشده باشه؟ممنون از راهنماییهاتون
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مشکلات

aabel | 35 ثانیه پیش
2687