2726



پوست زانو و آرنجم  مثل این عکس زمخت و تیره شده و ی درمان خانگی هم نمیخوام ی پماد یا کرم میخواد که از اثرش  مطمئن باشید و قیمتشم بگید . خلاصه در کنار اینا اگه چیزای دیگه ای هستن که از اثرشون مطمئنید رو هم بهم معری کنید الته اولویتم کرم و پماد 

 همه چی درست میشه   
وااااا . خانما راهنماییم نمیکنین ؟

صابون شتر مرغ رو من از دیجی کالا گرفتم برا این هم خوبه  حالا خودتم برو خواصش رو بخون

من دوقلوشو گرفتم۳۰ البته توتخفیف ویژه

برا صورت و دست هم استفاده میکنم 

جوان کننده است و روشن میکنه .


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728


کرم پروپلیس
محصولی متشکل از ژل آلوئه ورا و بره موم زنبور عسل (Propolis)

•Propolis یا بره موم زنبور عسل ماده اي مرکب از صمغ انواع درختان و گياهان مختلف است که زنبور های کارگر آنرا در سبد گرده هاي خود جمع آوري کرده و با ايجاد تغييراتي در آن ، از آن به عنوان ماده اي درزگير، صيقل دهنده و ضدعفوني کننده داخل کندوها استفاده مي نمايند. بره موم اثرات درماني و ضد باکتريائي دارد و به عنوان يک آنتی بيوتيک طبيعی در برخي موارد از آنتي بيوتيکهاي صناعي هم موثرتر بوده است.

• محتوی بهترين گياهان برای مراقبت طبيعی از پوست(بابونه و سنفيتون )

• همراه با ويتامين های A و E

• محتوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده

• موارد استفاده : درمان جوش و آکنه،درمان جای سوختگی ها و زخم های باز،رفع اگزما و آلرژی های پوستی، ضايعات پوستی ناشی از گزش حشرات،بيماری صدف، زگيل، قارچ، لکه های سفيد پوستی (ويتيليگو)، زونا، سوختگی های شدید کودکان

• محتوی : ۱۱۳ گرم

قیمت برای مصرف کننده :  ۷۷.۹۶ درهم

Aloe propolis creme کرم آلوئه پروپولیس نرم کننده و مرطوب کننده و ترمیم کننده برای حفاظت زیبایی پوست و بافت ها:

این محصول عالی مخلوطی غنی از ژل پایدار آلوئه ورا و پروپولیس است که وجود سایر ترکیبات آن در حفظ سلامت پوست نقش دارند.ماده اصلی و اولیه این کرم، ژل پایدار آلوئه ورای شرکت Forevert Living است که به آن ترکیبات مختلف با خواص استثنایی مانند: پروپولیس با خاصیت ضد عفونی و ویروس و گیاه کامومیل و کافور نیز گیاهانی شناخته شده برای محافظت پوست به ترکیبات محصول اضافه شده است و بالاخره این فرمول با ویتامین E و A طبیعی که خاصیت نرم کنندگی دارند غنی شده است.

این کرم برای مرطوب کردن پوست های خشک و حساس و ملتهب کاملاً مناسب است و به دلیل داشتن رایحه مطبوع و ظاهر مطلوب در هنگام ماساژ دادن برروی پوست ایجاد آرامش کامل می نماید.

علاوه بر آن به دلیل خاصیت نرم کنندگی و خاصیت ضد عفونی  کننده می تواند در مشکلات پوستی از گزش حشرات و سوختگی ها گرفته تا اگزما و پسوریازیس و آکنه نیز مفید است.
محتویات این محصول:
ژل پایدار آلوئه ورا،استئارات گلیسیرین، پروپیلین گلیکول، ستیل الکل، استئارات 100-PE G- لانولین، سوربیتول دی اکتیل آدیبات، اکتیل استئارات، پالمتیات اکتیل، آلانتوئین، پروپولیس زنبور، الکل لانولینف دایمتیکون، توکوفرول،(ویتامینE)، بتاکاروتن(ویتامینA)، عصاره کامفر، عصاره کامومیل، تری اتانولامین اسید آسکوربیک(ویتامین ث)، اوره ایمیدازولیدینیل، متیل پارابن، پروپیل پارابن، عطر.

بسته بندی: 113 گرمی

طرز استفاده: به مقدار مورد نیاز موضعی

نکات کلیدی:
•مفید برای انواع پوست و ترمیم زخم و جای جوش.

•پروپولیس، یک آنتی بیوتیک طبیعی است و برای التهابات و جوش یا آکنه موثر است.

•لایه محافظی برروی پوست به جا می گذارد.

•در آکنه وخشکی پوست در اثر سرما مفید است.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز