2733
2734
دخترم یک سال و نیمشه و خیلی هم شیطون و فعاله و رشد قد و وزنش هم خوبه اما چند وقتی بود که حس می کردم رنگش پریده اسن بردمش دکتر و خودم گفتم آزمایش کم خونی براش بنویسه.وقتی جوابشو بردم دکتر گفت تالاسمی مینور داره اصلا فکرشو هم نمی کردم شوک شده بودم وقتی توی اینترنت سرچ کردم دیدم مقدار فاکتورهای تشخیص با مقدار لازم برای تالاسمی تفاوت داره.نمی دونم شاید دکتره اشتباه کرده.چون یکی از علائم تالاسمی مینور کم اشتهایی و خواب آلودگی و کم تحرکیه که دختر من اینها رو خدا را شکر نداره.کسی تجربه ای داشته یا اطلاعاتی در این زمینه داره؟ممنون میشم کمکم کنید.
وای ایدا جون دق کردن نداره که مگه چیه خب!!!!!!! منم تالاسمی مینور هستم خداروشکر هیچ مشکلی هم ندارم اینفدر خود�1ت
من میتونم! میتونم! میتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووووووووووووونم!!!!!!! (^_^)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای ایدا جون دق کردن نداره که مگه چیه خب!!!!!!! منم تالاسمی مینور هستم خداروشکر هیچ مشکلی هم ندارم اینفدر خودتو ناراحت نکن
من میتونم! میتونم! میتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوووووووووووووووونم!!!!!!! (^_^)
2731
ایدا جان دکتر دیگه ای هم ببر
منتها ماژور مشکل داره
مینور اصلا مشکلی نداره عزیزم
بر اساس گزارش رسمی ؛ علم و آزادی و رفاه اینجاست
غیر ما ، در تمام کشورها ، از فساد و گرسنگی غوغاست
سلام
حتم فرزندتان را نزد یک متخصص خون ببرید تا آزمایشات دقیق تری انجام بشود. معمولا تشخیص تالاسمی مینور تا قبل از سن پنج سالگی حتی با آزمایشات دقیق هم صددرصد نیست.
احیانا خود شما یا همسرتان تالاسمی مینور هستید.
اگر هم تالاسمی مینور باشد اصلا مشکلی در آینده نخواهد داشت. برای رنگ پریدگی و یا خستگی های احتمالی هم اسید فولیک تجویز می شود.
منتها باید مشخص شود تالاسمی مینور از نوع آلفا هست یا بتا. آلفا می تونه با یک تالاسمی مینور ازدواج کنه ولی بتا نمی تونه چون بچه شون ماژور میشه.
لیست کارهای امروز من :

شمارش نعمتهایم .
تمرین مهربانی .
رها کردن هر آنچه که از کنترلم خارج است .
گوش دادن به قلبم.
کمک پنهانی به دیگران .
تنفس عمیق..........

2738
یه دکتر دیگه هم ببر.خواهر زاده ی منم یه دکتر گفت تالاسمی مینور داره بعد چند تا دکتر دیگه هم بردیم اونا گفتن سالمه و مشکلی نداره.
اگر هم تالاسمی مینور داشته باشه اشکالی نداره چیز زیاد مهمی نیست
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز