1711
1714

سلام دوستان گلم
از اسم تاپیک پیداست هدفمون از بودن در این تاپیک چیه  
قراره با کمک هم روزانه کارهایی رو انجام بدیم و مواد غذایی رو بخوریم که به افزایش متابولیسم بدنمون در راستای هدفمون برای لاغری کمک کنه
.دوستان عزیزم لیست موادی رو که متابولیسم رو بالا میبره و لیست کارهایی رو که متابولیسم رو کاهش میده مینویسم که به امید خدا باتوجه به ذائقه ، امکانات، وقت و زمان،اونچه رو که میتونیم انجام بدیم و بخوریم رو اعلام کنیم و به امید خدا پایبند باشیم
ما همچنان میتونیم     

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

صبحانه را نزدیک به وعده های دیگر میل می کنید
 برای اینکه موتور کالری سوزی خود را روشن نگه دارید، در کمتر از یک ساعت بعد از بیدار شدن صبحانه میل کنید، اگر 15 دقیقه بعد از بیدار شدن باشد که دیگر چه بهتر.

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

سلام خانم تو خونه،خونه دار هاي نمونه😀بفرماييد اينم پيج اينستامون.

اگر دنبال جاي مطمئن و خوب براي كابينت و كمدديواري و خلاصه هركاري كه مربوط به دكوراسيون داخلي هست ميگرديد

كافيه مارو دنبال كنيد تاازشرايط اقساطي ما بهره مندبشيد

صبحانه به جای املت غلات صبحانه می خورید
بدن برای هضم پروتئین زمان بیشتری باید بگذارد، بنابراین خوردن تخم مرغ نسبت به خوردن یک کاسه کربوهیدرات خیلی بهتر است. خوردن املت می تواند باعث تقویت سوخت و ساز بدنتان نیز بشود. برای هضم، جذب، انتقال، و ذخیره غذایی که خوردید، بدن از کالری استفاده می کند، و پروتئین برای گذراندن این پروسه از چربی و کربوهیدرات به انرژی بیشتری نیاز دارد


شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊
1713

دیگر قهوه / چای نمی نوشید
کافئین خیلی سریع توسط جریان خون جذب می شود، ضربان خون را بالا می برد و درنتیجه سرعت سوخت و ساز بدن هم بالا می رود. پس اگر صبح یا بعد از ظهر هوس یک لیوان قهوه یا چای کردید از آن لذت ببرید! سه تا پنج فنجان چای یا قهوه در طول روز سالم به حساب می آید. چای و قهوه را تا جای ممکن ساده نگه دارید، چون همین نوشیدنی ها می توانند با اضافه شدن قند و خامه تبدیل به هیولاهای کالری شوند.

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

مرسی ازت سها جان

با اجازت منم یه سری مطلب آماده میکنم و میفرستم

گروه آبی😎😊وزن اولیه ۶۸   وزن هدف ۵۸ 😎تاریخ شروع رژیم  ۱۶ فروردین💃 ما می توانیم💪✌ ۲۳ فروردین ۶۶.۳۰۰💪.  فرورد۳۱ین ۶۵،۶۰۰ 💪      ۶اردیبهشت  ۶۵/۲۰۰ . ۱۴ اردیبهشت ۶۴/۴۰۰😎 . خرداد۴ ۶۳/۷۰۰💃☺.

خوردن ناشتا یه ق چ خوری عسل با آبجوش کمی پودر دارچین

به لاغری خیلی کمک‌میکنه

یه سری از دوستان میگن شب موقع خاب هم خوبه که من اونو تجربه نکردم

گروه آبی😎😊وزن اولیه ۶۸   وزن هدف ۵۸ 😎تاریخ شروع رژیم  ۱۶ فروردین💃 ما می توانیم💪✌ ۲۳ فروردین ۶۶.۳۰۰💪.  فرورد۳۱ین ۶۵،۶۰۰ 💪      ۶اردیبهشت  ۶۵/۲۰۰ . ۱۴ اردیبهشت ۶۴/۴۰۰😎 . خرداد۴ ۶۳/۷۰۰💃☺.
1665

خب بریم سراغ موادی که متابولیسم رو افزایش میدن
1- نوشیدن یک لیوان آب گرم با نصف آب لیموی تازه در اول صبح قبل از صبحانه
2-نوشیدن چای سبز 3تا 5 فنجان در طول روز
3-خوردن پروتئین در هر وعده ی غذایی
4-خدا حافظی با قند و شکر
5-خوردن ادویه ی تند
6-آب-آب-آب-آب!!!!!!
7-با چربیهای غیر سالم خداحافظی کنیم
8-نوشیدن قهوه
9-استفاده از  گردو-زنجبیل-دانه ی سویه-کلم بروکلی-تخم مرغ -فلفل تند-عسل-گریپ فروت-جو دوسر .ماهی آزاد-کره بادام زمینی آووکادو .... در برنامه غذاییمون
10-خوردن سیر خام
بچه ها پیشنهاد دیگه ای دارید بگید اضاف کنم

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

خب بچه ها چالش رو امشب تنظیم میکنیم که فردا به امید خدا شروع کنیم
بنظرم با  خوردن یک لیوان آب گرم و آب لیمو اول صبح- خوردن قهوه یا چای سبز-خوردن آب -خوردن سیر خام -استفاده از ادویه تند شروع کنیم راحت تره
بچه ها هر کدومتون هر گزینه رو میتونید از فردا شروع کنید اعلام کنید( انتخاب چند گزینه هم امکانش هست)



شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

برنامه ی سها مربوط به افزایش متابولیسم
خوردن آب گرم و آب لیمو بین ساعت 8 تا 9 صبح
خوردن چای سبز همراه با صبحانه و عصرانه
خوردن آب 3 تا لیوان تا ظهر -3 لیوان  تا عصر-2 لیوان شب( هر 4 لیوان آبی که خوردیم اعلام میکنیم)
خوردن سیر خام  رو فعلا نمیتونم انجام بدم
خوردن ادویه تند- سعی بر اینه که هرروز یک وعده با غذام فلفل بخورم

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊
1709

بچه ها دوروز وقت داریم هرچیزی رو توی خونه نداریم .مثل چای سبز یا قهوه یا سیر .دانه سویا و.... هرچیزی رو که گفتم متابولیسم رو بالا میبره بخریم 

نیازی نیست همه رو باهم بخریم هر تعداد که تونستیم .میخواییم سخت نشه که نتونیم انجامش بدیم

شروع دوباره ی رژیم 😊 98.7.15.     کاهش وزن 2/200.😊

منم فردا ناشتا یه سیر خام میخورم 

به همراه یه فنجون قهوه .

بعد دو تا سفیده ی تخم مرغ آب پز و با یه گوجه 

بعد تا ظهر چای سبز و لیمو ترش . 

نهار سوپ مخصوص خودم .

بعد از نهار دمنوش سماق 

‌میان وعده ی بعد اظهر م گوجه . و چای سبز و یه خرما

خاک شیر و با آب گرم هم غروب میخورم . 

شام هم سوپ مخصوصم  و به همراه سالاد و گوجه

1651
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

1692
1719

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعا

pennames | 9 ثانیه پیش
1708
1722
1700
1462
1667
1681
29
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   haniiii2002  |  12 ساعت پیش
توسط   parii_74  |  5 ساعت پیش
توسط   s70l77  |  1 ساعت پیش