2726

؟

خاطره زایمانم🌷خدا گفت ببرینش جهنم،برگشت و نگاهی به خدا کرد،خدا گفت : نبرینش،او را به بهشت ببرین !فرشتگان سوال کردند چرا ؟جواب آمد:چون اوهنوزبه من امیدواراست!🌷


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

‍ 💟زایمان طبیعی آسانتر و کاهش میزان پارگی با ماساژ پرینه

#زایمان_طبیعی


✳️ماساژ پرینه چیست؟

پرینه، سمت راست کف لگن و منطقه ای بین مقعد و واژن مادر است. با ماساژ این ناحیه در روزهای آخر دوران بارداری، احتمال پاره شدن دستگاه تناسلی و نیاز به بخیه یا اپیزیاتومی در مادران کاهش می یابد.

✴️مزایای ماساژ پرینه برای زایمان طبیعی :

مزایای ماساژ پرینه ، عبارتند از:

✳️هنگامی که شما به عنوان مادر باردار، به زمان به دنیا آمدن نوزادتان نزدیک می شوید، امتداد کف لگن شل شده و سر جنین را در خود جای می دهد و از پارگی بیشتر دستگاه تناسلی جلوگیری می کند.

✳️انجام این ماساژ احتمال پاره شدن شدید دستگاه تناسلی مادر را هم در هنگام زایمان طبیعی تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

✳️انجام به موقع ماساژ پرینه از به دنیا آمدن نوزاد به کمک جراحی جلوگیری می‌کند.

✳️انجام این ماساژ کف لگن مادر را بیشتر آماده کشش نموده و باز شدن آن را آسان خواهد کرد.

✳️پاره شدن کمتر دستگاه تناسلی مادر، به معنای ایجاد کمترین آسیب به کف لگن او می باشد.

✳️انجام ماساژ پرینه قبل از زایمان طبیعی در مادران باردار، می تواند او را برای به دنیا آوردن  نوزاد خود آماده تر نموده و کمک کند تا بدن مادر با کشش ها و سوزن سوزن شدن در حین زایمان طبیعی آشنا شده و با انعطاف پذیری این ناحیه کمترین میزان پارگی را داشته باشد.

✳️زنانی که ماساژ پرینه را به طور مرتب در آخرین هفته های بارداری خود انجام می دهند، سوزش کمتری در مهم ترین مرحله زایمان طبیعی احساس خواهند کرد.


💟روش انجام ماساژ پرینه

ابتدا دستهای خود را بشورید کاملا تمیز باشد ناخن های بلند نداشته باشید چون ممکن است دچار عفونت شوید روی صندلی یا مبل بنشینید کمر خود را به عقب بدید و نیمه دراز کش باشید پاهای خود را بالا ببرید و زانوهای خود را خم کنید انگشت شست خود را به روغن زیتون یا ژل های روان کننده واژن آغشته کنید و مانند تصویر انگشت شست خود را وارد واژن کنید و به سمت مقعد حرکت نیم دایره عقربه ساعت بین ساعت 9 تا 3 بچرخانید ده دقیقه اینکار را انجام دهید.

📌میتوانید ماساژ را هر روز یا چند بار در هفته انجام دهید


https://telegram.me/joinchat/AAAAAEF8595OFtX31r0ThQ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز