2737
2734

ایا هیچ یک از شما فرزند خود را در موسسه زبان قاصدک سپید شهرک غرب ثبت نام کرده ؟

اگر نظر یا تجربه ای دارید لطفاً من را راهنمایی کنید؟

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

من الان چند وقته با TrackTest دارم کار می کنم. خیلی خوبه، کلاً آنلاینه و به شما اجازه شرکت در آزمون هر 30 روز یک بار در همه سطوح زبان رو میده. آخرش هم یه امتحان نوشتن و صحبت کردن آنلاین میگیره و مدرک رسمی صادر می کنه که مورد تأیید ALTE (همونجا که IELTS رو تأیید کرده و بهش اعتبار داده) هست.

تعیین سطحش هم رایگانه و به راحتی می تونید باهاش متوجه اوضاعتون بشید

https://app.tracktest.eu/registration?dh=iran

نمایندگی رسمی ایران هم داره و کلاسهای روزانه 30 دقیقه ای آنلاین برگزار می کنه که من شرکت می کنم و خیلی راضی ام. نیازی هم به رفت و آمد نیست و خیلی هم کلاسهای شادی داره. به شدت داخل کلاس میتونید روی اسپیکینگتون کار کنید و کیف کنید.

ساعت کلاسهاشون 8 تا 11 شبه و من با گوشیم شرکت می کنم. 

تازه فقط اسم کوچیکتون نمایش داده میشه و هیچ نگرانی برای اینکه آبروتون بره نیست.


اینستاگرامشون هم روزانه فیلم آموزش رایگان میزاه، آدرسش Tracktestiran هست، 

https://www.instagram.com/tracktestiran/


2728

پسرم یک سال و سه ماه در اون موسسه رفت و آمد داشت. از وضعیت آموزشی شون خیلی راضی بودم . می تونم بگم پسرم بعد از سپری شدن اون مدت زمان خیلی پیشرفت داشت. و بسیار متأسفم که برای اینکه پسرم به پیش دبستانی رفت ناچار شد اون محیط را ترک کنه. مدیر داخلی آکادمی قاصدک (سعیده جون) بسیار منضبط و جدی هست . بسیار بر اوضاع کاری مسلط هست. بچه ها خیلی دوسش دارن . حداقل راجع به پسرم این قضیه رو مطمئن بودم. پسر من عاشق سعیده جون بود. مربی پسر من افسانه جون بود. این دختر فوق‌العاده است. در هر صورت پسر من دوران زیبا و دوست داشتنی رو اونجا تجربه کرد. از جشن‌های تولد ماهانه که برگزار می‌کردن، از جشن یلدا، جشن کریسمس، جشن شب عید، جشن خانه تکانی، جشن چهارشنبه سوری و .... خاطرات بسیار زیبایی داره و ضمن برگزاری این جشن‌ها مفاهیمی رو آموزش دید که بسیار ارزشمند بود.

امیدوارم تجربیات من به کار کسانی که دنبال مهد زبان برای فررزندشون می‌گردن بخوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز