2733
2734

همانطور که از اسم میگو پلوی جنوبی پیداست ، زادگاه این غذا در جنوب کشور است که طرز تهیه آن را در این مطلب  آموزش خواهیم داد.


مواد لازم : 

 400 گرم میگو

2 قاشق سوپ خوری

2 قاشق سوپ خوری گشنیز

1 عدد

3 حبه سیر

2 قاشق سوپ خوری رب گوجه

3 پیمانه برنج

به میزان لازم

به میزان لازم نمک،

ابتدا و سیر را ریز خرد کنید و با هم مخلوط کنید و نمک رو هم در ابتدا به ها بزنید و داخل تابه و با روغن داغ تفت دهید تا سرخ شوند.سپس نمک و و ادویه و همچنین آماده شده را هم به ان اضافه کنیدبعددر این مرحله میگو ها را هم اضافه کنید را هم بهش اضافه کنید حتی می توانید به جای رب از خود استفاده کنید برای اینکه خوب جا بیوفته یک لیوان آب بریزید شعله و حرارات گاز رو کم کنید تا خوب جا بیفتد ولی حواستان باشد میگو ها خیلی سرخ نشوند و رنگ عوض نکنند.در انتها گشنیز رو روی مواد بریزد و و به طور جداگانه برنج را درست کنید و قبل از اینکه بگذارید دم بکشد لایه لایه برنج رو با مواد اماده شده پر کنید و بگذارید ارام دم بکشد.


نکات تکمیلی


منبع : فروش ماهی

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

نوش جون🤩🤩🤩🤩🤩

به شدت محتاج دعاهاتون هستم دوستون دارم فراموشم نکنین😊فعلا خداحافظتون❤🖤🖤🖤السّلام علی الحسین و علی علیّ ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین🖤🖤🖤هنوز جوونی پس خوش بگذرون😈زندگی طولانیه پس لذت ببر😈همه اینکارو میکنن پس افراطی فک نکن😈تو خیلی گناهکاری پس به گناهات ادامه بده😈سخنانی از شیطان😕..........  یکی از اصلی ترین حقوق من به عنوان یک زنو به عنوان یک انسان حضور توام با آرامش و احترام در جامعه است پس با افتخار مینویسم: من حجاب را دوست دارم...                                      حالا که امضامو خوندین اینم جایزتون😊کاربریم سخته میتونین صدام کنین فرنوووووش😊 اگر قصد سقط دارین قبلش مستند فریاد خاموش  رو ببینید.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز