2726
عنوان

تعبیر خواب پول

4005 بازدید | 0 پست

دیدن پول گرفتن یا قرض دادن پول ، پیدا کردن یا گم کردن پول زیاد یا کم ، دادن و گرفتن پول از مرده و یا حتی دزدیدن پول خارجی میتواند یکی دیگر از خواب های معمول ما باشد. در ادامه ما کامل ترین را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

طبق گفته منوچهر مطیعی داشتن پول زیاد در بیداری خوب و موجب رفاه است اما این موضوع در خواب برعکس است و اگر شما خواب ببینید ثروت کم یا زیاد دارید خواب شما نشانه گرفتاری از نوع کثیف است و اگر خواب دیدید که ثروتمند شدید یعنی اینکه به دردسر بزرگی خواهید افتاد.

آنلی بیتون هم عقیده دارد اگر زنی خواب ببیند که با پول و ثروت افسانه ای زندگی می کند نشانه این است که مدت کوتاهی در آسایش فراوان و باشکوه زندگی خواهد کرد اما بعدش دچار فقر و تنگدستی خواهد شد اما اگر یک دختر خواب ببیند که در سایه ثروت و آسایش واقعی زندگی می کند نشانه این است که در آینده به دنبال لذت های حقیقی و قابل اطمینان خواهد رفت.

و اگر شخصی خواب ببیند که پول و ثروتی بدست می آورد نشانه این است که بخاطر تلاش و دقت بسیار در کارها به مقام برجسته ای می رسد و اگر ثروت و پول بدست آمده خیلی زیاد باشد بیانگر این است که با قوت قلب و اراده قوی با مشکلات زندگی روبرو می شود. اما اگر شما در خواب ثروتمندان را ببینید نشانه این است که دوستان شما به هنگام تنگدستی و فقر به کمک شما خواهند آمد.

منوچهر مطیعی در این باره می گوید : اگر خواب ببینید که از شخصی پول گرفتید در عالم بیداری آن شخص برای شما دردسر درست درست خواهد کرد و در کتاب سرزمین رویاها هم آمده : اگر خواب ببینید که به شما پولی بخشیده شد نشانه این است که پولی به دستتان خواهد رسید.

و به گفته لیلا برایت اگر خواب ببینید که برای شما پول به صورت حواله ای فرستادند خواب شما نشانه این است که به زودی هدیه ای دریافت خواهید کرد.

منوچهر مطیعی می گوید : اگر خواب ببینید که به شخصی پول دادید خواب شما علامت این است که شما برای آن شخص ناراحتی هایی را به وجود خواهید آورد که شاید خودتان هم نمی خواستید. در کتاب سرزمین رویاها هم در این باره نوشته شده که اگر شما به شخصی پول بخشیدید نشانه ناراحتی آن هم فقط یک روز می باشد.

اما آنلی بیتون معتقد است پرداخت پول به کسی در عالم رویا ، نشانه این است که شما در عالم بیداری دچار بدبختی و گرفتاری خواهید شد.

به گفته لیلا برایت اگر شخصی خواب ببیند که پول پیدا کرده است نشانه مقاومت کردن او در برابر مشکلات است اما آنلی بیتون معتقد است پیدا کردن پول در خواب علامت این است که شما در مقابل نگرانی اندک ، شادمانی فراوانی خواهید داشت. و اگر زنی جوان برای پولی که پیدا کردید ادعای مالکیت بکند نشانه این است که در اثر مداخله و دخالت یکی از دوستان در کارهای شما, زیان سختی به شما وارد خواهد شد.

لیلا برایت تعبیر خواب گم کردن پول را نشانه بدشانسی در انجام یکی از کارها میداند اما آنلی بیتون معتقد است گم کردن پول در خواب نشانه تجربه اوقات ناخوشایند و تلخ در محیط خانوادگی است.

به گفته لیلا برایت دیدن پول خارجی در خواب نشانه موفقیت در انجام کارهای خطرناک است.

اگر خواب ببینید که از مرده ای پول طلب می کنید نشانه این است که زکات مال خود را در این دنیا پرداخت نکرده اید.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز