2737
2734
مهتاجون اولا که قلب جنین معمولا ازهفته 8تا 13تشگیل میشه احتملا لقاح شماهم دیرانجام شده بهرحال به این زودی فکرنکنم قلب دیده بشه نگران نباش فردا بچه ها میان بیشترراهنماییت میکنن
خدا جون بابت دخمل خوشگلم ممنونم ازت هیچ وقت اد امید‌خدا نا امید نشید‌


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
سلام عزیزم
نباید ناراحت باشی چون اثر میگذاره در ضمن دیر نشده. دوست من هم این مشکل براش پیش اومده بود و با سونوی معمولی مشخص نشده بود. اگه اشتیاه نکنم دکترش گفته بود بره سونوی واژینال تا مطمئن بشه قلب تشکیل شده و به لطف خدا تشکیل شده بود و ضربان داشت.
نگران نباش
عزیزم ناراحت نباش منم هفته 6 رفتم تشکیل نشده بود هفته 7 رفتم با سونوی معمولی دیده نشد دکترم کلی ترسوندم کفت باید ببینم با سونوی وازینال دیده میشه یا نه .که خدا را شکر تشکیل شده بود .تو هم عجله نداشته باش ایشالاه تو هفته های دیکه دیده میشه .
فروش انواع سنگ ساختمانی .09125873379
عزیزم من هم هفته 6 سونو انجام دادم گفت قلب نداره بعد از یک هفته دیگه بیا ولی استرس نداشته باش واستراحت کن بعد از یک هفته که رفتم به لطف خدا قلبش تشکیل شده بود از خوشحالی گریه کردم چون من سابقه یک بار سقط رو داشتم و دیگه طاقت نداشتم حالا دخمل گلم سه ماهشه
2738
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز