2410
2553
عنوان

هر کی دوس داره به کانادا مهاجرت کنه .. بیاد اینجا تا کلی اطلاعات بهش بدم

| مشاهده متن کامل بحث + 72305 بازدید | 357 پست
نه جودی عزیزم، شما اطلاعات غلطی ندادید اما خیلی خوشبینانه به این قضیه نگاه کردید که باید این مسئله جدی تر بررسی بشه. و شاید برای خیلی ها راه بازگشتی دیگه نباشه و باید بیشتر بهش فکر کنند. درست نمی گم
در ضمن تا قبل از رفتن به کانادا خیلی هزینه ها هست که باید در نظر بگیرند. از هزینه ترجمه مدارک گرفته تا واکسن و مدیکال و سفر به آنکارا و یا سفر برای مصاحبه و مبالغ فی که خود اداره مهاجرت می گیره و اینها مقدار کمی نیست در این موقعیت اقتصادی و این وضع دلار. چون همه این مسائل با دلار پرداخت میشه.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

چرا ، کاملا درست میگی. اما عزیزم اونجا گفتی که اطلاعات غلط دارم میدم .
از اینکه پروسه مهاجرت کوتاه نیست که کاملا باهات موافقم ، اما بستگی داره که از چه روشی اقدام شده باشه.
دوست من اول سال ۲۰۰۹ اقدام کرد و ۹ ماهه رفت. من اینقدر دست دست کردم که شلوغ شد و تا الان گیر کردم.
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.
در ضمن برای زندگی در کانادا اگه در اول راه کار نداشته باشید حداقل برای هزینه های 6 ماه باید پول با خودتون ببرید و این مبلغ هم بستگی به تعداد خانواده داره. که از ماهی 2000 دلار شروع می شه به بالا. تازه این خوشبینانه ترین هست که شاید در 6 ماه اول کار مناسب پیدا کنند. البته گاهی هم ممکنه خوش شانس باشند و تجربه کاری خیلی خوبی داشته باشند و زیر 6 ماه کار گیر بیارند.
2456
بانو جان ، اینجوری فکر نکن. نباید بی گدار به آب زد. هم زن و هم شوهر باید حتما موافق باشن تا اونجا پشت هم باشن و کم نیارن.
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.
من قصد توهین به کسی رو نداشتم جودی عزیزم. منظورم این بود که باید دوستان رو به درستی راهنمایی کرد و مسائل رو خوب شکافت تا متوجه مهم بودن ماجرا بشن. فکر نکنند که خیلی راحت میشه رفت و بعد هم اگه دوست نداشتن برگردن.
2714
آنا عزیزم ، می دونم که قصد توهین نداشتی. من فقط در مورد اینکه چجوری اقدام کنیم و شرایط رو برای مهاجرت بررسی کنیم ، اظهار نظر کردم. در مورد مسائل جانبی اون هم میشه بحث کرد که من تا اینجا باهات موافقم.
اما به نظر من هر چی سخت بگیری ، سخت تر میشه.
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.
تلفنش مجانی هست اما از تهران. اگر شهرستان دیگه ای هستی ، باید کد تهران رو بگیری. وقتی وصل شد باید اون پین رو بگیری تا وصل شه ونکوور.
ایرانی هستن و فارسی صحبت میکنند.
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.
بانو بارانی عزیز قصد من راهنمایی بود و بس اگه فکر می کنید که بدون اطلاعات می تونید برای مهاجرت اقدام کنید نتیجه خیلی خوبی نخواهید گرفت. در ضمن کانادا بعد از روسیه پهناورترین کشور دنیاست و در عوض کم جمعیت ترین کشور. برای همین داره مهاجر می گیره. جا برای همه هست. تازه من خوشحال می شم دوستان ایرانی و هم زبون خودم رو اونجا ببینم . قصد من کمک بود و بس . حالا تا برداشت شما چی باشه عزیزم.
آنا جون ما منتظر مدیکال هستیم و یا میریم تورنتو یا ونکوور.
آخه میگم هوای ونکوور رو هیچ جای کانادا نداره اما بازار کار تورنتو بهتره.
خلاصه هنوز تصمیم نگرفتیم.
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.
بانو بارانی عزیزم ما از طریق استانی اقدام کردیم و فعلا به دلیل یک سری مسائل داخلی استان تا اول ژانویه پرونده ها مسکوت مونده و قرار بر این هست که بعد از تعطیلات ژانویه دوباره از سر گرفته بشه
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز