2726
عنوان

دعا برای ظهور امام زمان(عج)

108 بازدید | 6 پست

لطفا هر کی دوست داشت این دعا برای سلامتی امام زمان(عج)بخونه، انشالله حاجت دلتون برآورده بشه دوستای خوبم💋❤️🍓

🌸 دعای سلامتی امام زمان در
شب ۲۳ ماه مبارک رمضان 🌸
در جلد دوم کتاب مکیال المکارم مولف محترم دعایی آورده است به شرح ذیل  : محدث نوری رحمة الله عليه در کتاب النجم الثاقب دعای مزبور را به گونه مبسوطی از کتاب المضمار تالیف سید علمای بزرگوار ، سید علی بن طاووس رحمة الله عليه نقل کرده است و دعا چنین است :

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم
اَللّهُمَّ كُن لِوَليِّكَ، اَلقائِمِ بِأَمرِك، اَلحُجَّةِ بنِ الحَسَنِ المَهدي، عَلَيهِ وَ عَلى آبآئِهِ ، أَفضَلَ الصَّلاةَ وَ السَّلام، فِي هذِهِ السّاعَةِ وَ فِي كُلِّ ساعَة، وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قآئِداً  وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ مُؤَيِّداً (مُریداً) ، حَتّى تُسكِنَهُ أَرضَكَ طَوعاً، وَ تُمَتِّعَهُ فِيها طُولاً وَ عَرضاً، وَ تَجعَلَهُ وَ ذُرِيَّتَهُ مِنَ الأَئِمَّةِ الوارِثين.
أَللَّهُمَّ انصُرهُ وَ انتَصِر بِه ، وَاجعَلِ النَّصرَ مِنكَ لَهُ وَ عَلى يَدِهِ ، وَ الفَتحَ عَلى وَجهِهِ ، وَ لا تُوَجِّهِ الأَمرَ إِلى غَيرِه، أَللَّهُمَّ أَظهِر بِهِ دينَكَ وَ سُنَّةَ نَبِيِّكَ صَلَّي الله عليه و آله ، حَتّى لا يَستَخفِىَ بِشَىءِِ مِنَ الحَقِّ مَخافَةَ أَحَداِِ مِنَ الخَلقِ .
أَللّهُمَّ إِنّي أَرغَبُ إِلَيكَ فِي دَولَةِِ كَريمَةِِ ، تُعِزُّ بِهَا الإِسلامَ وَ أَهلَهُ ، وَ تُذِّلُ بِهَا النِّفاقَ وَ  أَهلَهُ، وَ تَجعَلُنا فِيها مِنَ الدُّعاةِ إِلى طاعَتِكَ ، وَ القادَةِ إِلى سَبيلِكَ ، وَ آتِنا في الدُّنيا حَسَنَةَ، وَ فِي الآخِرَةِ حَسَنَةً ، وَ قِنا عَذابَ النّارِ .
وَ اجمَع لَنا خَيرَ الدّارَينِ، وَ اقضِ عَنّا جَميعَ ما تُحِبُّ فِيهِما ، وَ اجعَل لَنا في ذلكَ الخِيَرَةِ بِرَحمَتِكَ وَ مَنِّكَ في عافِيَةِِ ، آمينَ رَبَّ العالَمينَ ، وَ زِدنا مِن فَضلِكَ وَ يَدِكَ المَلَاءَ، فَإِنَّ مُعطِِ يَنقُصُ مِن مُلكِه، وَ عَطآؤُكَ يَزيدُ في مُلكِك (١).
١ - عنه البحار ٩٧: ٣٤٩.



ممعنی دعای سلامتی امام زمان در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان :
خداوندا برای ولی قائم به امرت حجة بن الحسن مهدى - که بر او و بر پدرانش بهترین درود و سلام باد - در این ساعت و در همه ساعتها ، سرپرست و نگهبان و پیشوا و یاور و راهنما و تاکید کننده ( یا خواهان ) باش ، تا اینکه بر سراسر زمینت فرمانروای مطاعش سازی ، و از کران تا کران گیتی برخوردارش نمایی و او و فرزندانش را از امامان وارث قرار دهی .
خدایا او را یاری نموده ، بوسیله او پیروزی را برای ( دین ) خویش تحقق بخش و نصرت خود را برای او و بدست او فراهم آور و یاری را به او اختصاص ده و فتح و پیروزی را به روی او بگشای و امر (حکومت) را به غیر او متوجه مساز .
خداوندا ! دینت و سنت پیامبر ت - درود و سلام ت بر او و خاندانش باد - را به او آشکار کن ، تا چیزی از حق را از بیم احدی از خلق مخفی ندارد .
خداوندا ! من به درگاه تو زاری می کنم به جهت دولتی گرامی که اسلام و اهل آنرا به آن عزت دهی و نفاق و اهل آنرا خوار گردانی ، و ما را در آن دولت از دعوت کنندگان به سوی طاعات قرار ده و در شمار راهنمایان به راهت منظور داری و در دنیا حسنه ای و در آخرت حسنه ای به ما عنایت فرمائی و ما را از عذاب آتش نگهدار و خیر دنیا و آخرت را برای ما فراهم ساز و تمام آنچه در آنها دوست داری برای ما قرار ده و اختیار آنرا برایمان محفوظ بدار ، به رحمت و منت خودت و با عاقبت اجابت فرمای .
ای پروردگار عالمیان ! و از فضل و نعمتت بر ما بیفزای ( و پیمانه مان را ) پر کن ، که هر بخشنده ای از دارایی اش کاسته می شود ، ولی عطای تو در مُلکت می افزاید .

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
عزیزم این درج محتوایی ک میگی  ب منم آموزش میدی؟  منم کار کنم

اره عزیزم چرا که نه طبق اون چیزی که داخل اون مطلبه بود عمل کن 

پیام بده خودشون راهنمایی میکنن فقط باید تلاش کنی و هر روز یه وقتی واسه این کار اختصاص بدی خوبیشم اینه که داخل خونست

ممعنی دعای سلامتی امام زمان در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان : خداوندا برای ولی قائم به امرت حجة بن الحسن مه ...

سلام عزیزم دیشب تو تاپیک گفتید برا یه سابت کمکم میکنید درخواست دوستی دادم جواب بده

خدایابخاطرهمه ی چیزایی ک دادی😍ندادی😢دادی پس گرفتی😭ندادی بعدامیخوای بِدی😘دادی بعدا میخوای پس بگیری😳ندادی میگی دادم😲اصلا نمیخوای بدی😐نداده بودی فکر کردی دادی😱نمیدی هِی میگی میدم شکرت😍😍😍😍در تاریخ 99/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730