2789

من از کمبود محبت و بی مهری دوست داشتم ازدواج کنم ،یکبار هم در ۱۸ سالگی دلم مورد توطئه مرد ۳۶ ساله قرار گرفت...

خودم محجبه ام و نماز میخونم

تا اینکه با همسرم آشنا شدم زندگیم زیر و رو شد، همونی بود که خودم میخواستم فقط یه مشکل وجود داشت که در دوره نوجوانیش خالکوبی رو دستش داشت سر این موضوع خیلی با خودم کلنجار رفتم ولی نتونستم ازش دل بکنم

الان ۷ ۸ ماهه عقد کردم

خانوادم و دوستام دائم میگن این ظاهرش با تو جور در نمیاد ،بهش بگو آستین بلند بپوشه و...😕 هرچی میگم هر کس یه جای کارش میلنگه ول نمیکنن

واقعا پسره خوبیه ،هم مالی هم عاطفی هوامو داره،خانوادش از ترس اون به من بی احترامی نمیکنن،خودشم دست و پا شکسته نماز میخونه

نمیدونم چرا خوبی هاشو ول کردن گیر دادن به یه خالکوبی

هر کسی خواسته ای داره . ازنظر خودشون میگن .

خالکوبی فعلا جا نیفتاده در بین مردم . من میبینم خیلی میترسم ازشون ناخودآگاه 😁😆😅



شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیکار به حرف مردم داری اخه خالکوبی نداشت به یه چیز دیگه گیر میدادن تو دیگه عقد کردی تموم شده رفته

اینجا هرچی به تو میگم رو دارم درواقع به خودم هم میگم. اگه همدیگرو تو دنیای واقعی میشناسیم به روی خودت نیار.

مثل این میمونه آدم یه ماشین مدل بالا داشته باشه همه چی آکی بعد بخاطر یه پنچری بخواد اون ماشین را دور بندازه، همه اونها که بهت ایراد میگیرن حسودن، زندگی خوبت را بخاطر حرف مردم خراب نکن

دختر خوب شما میخای زندگی کنی با این آقا نه کسی دیگه از الان احازه دخالت نده برای دل خودت زندگی کن نه بقیه اینا همه تجربه هست که میگم بعدشم خالکوبی که همیشه بد نیست اصلا مهم نباشه برات تمامممممم

ولی الانم دلیل قانع کننده ای ندارم برای جدایی

جدا که نشو. ازدواج هندونه دربسته اس. شاید ۴ سال دیگه به حرف دوستا و اشنا برسی و ببینی اخلاقش خودش یا خانوادش خوب نیس. شایدم تا آخر خیلی خوب باشه و اصلا تتو به چشم کسی نیاد. از الان نمیشه پیش بینی کرد. زندگی کن باهاش. حالا تا اینده خدا بزرگه

اینجا چه چیزا میخونه آدم ، بخاطر تتو میخوان جدا شن ، بیچاره پسره !!با این نگرش همون جدا شی بهتره حداقل بنده خدا میره پی زندگیش راحت

در سکوت به تلاشت ادامه بده . بگذار موفقیت هایت به جای تو حرف بزنند...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز