2789
عنوان

از دست نامزدم خسته و کلافم😪

63625 بازدید | 62 پست

اصلا بخم توجه نمیکنه


ن میگه بیا بریم بیرون


روزی ی بار زنگ میزنه


پیامم درحد چندتا دونه


احساس تنهایی دارم


وقتیم بهش میگم میگه تو درک نمیکنی و خستم کردی


چیکار کنم😪

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

این چیزا شاید از نظر خیلیا مهم نباشه ولی همین چیزای کوچیک میشه مشکلات بزرگتر تو رندگی چون منم به نکات ریز حساسم و درک میکنم الان چی تو سرته،دوران نامزدی هم دوران شناخته با چشم بازتر به این ازدواج نگاه کن زندگی اصلا شوخی نیست

بلندترین فریاد من سکوت من است...

بدون دعوا و بحث و آروم بهش بگو حالا کی منو درک میکنه؟ تو؟


از قبل آشنایی داشتین؟ بعضیا از زنگ زدن و پیام دادن بدشون میاد شاید اینجوریه.

وقتی با همین چجوریه؟ با بقیه چجوریه؟ میاد ببینتت؟


به هرچیز کوچیکی تو دوره نامزدی باید توجه کرد چون بعدا کوچیک ترین چیزام بزرگ میشن بعضی وقتا یه سری چیزا نشونس ولی ادم بهشون بی توجهی میکنخ نمیخوام انرژی منفی بدم ولی بنظرم خیلی باید جدی بگیری این موضوع رو یه همچین چیزی بنظرم نرمال نیست ادم هرچقدرم مشغله و کار داشته باشه باید ذوق نامزدشو داشته باشه براش وقت بذاره الان اگر نمیذاره فردا روز توی زندگی که کار و مشغله و مشکلات بزرگ ترم میشن چی میخواد بشه

مشغله هم داشتهباشه باید برات وقت بزاره.

پس بدون دعوا بهش بگو احساساتو اگر باز بی توجهی دیدی اون وقت فکر دیگه ایی کن

خدایا شکرت🙏، لطفا برای نیت دلم دعا کنید. خیلی به دعاهاتون نیاز دارم🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792