2789

سلام دخترا، من چند ساله از سامان‌لعیا خرید می‌کنم و همیشه هم از کیفیت و تنوع کارهاش راضی بودم. چون اینستا نیست، الان کانالشون رو توی بله فعال کردن و بیشتر مدل‌هاشون رو اونجا می‌ذارن با تخفیف و شرایط اقساطی.

گفتم اگه کسی دنبالشون می‌گرده، از اینجا می‌تونه پیداشون کنه

بالای 20،بستگی به خود شخص و شرایط زندگیش هم داره یه نفر تو 23،یکی 25 و...

شما امکان نداره یه آدم دروغگو رو پیدا کنی که به حرفای کسی اعتماد کنه... یا آدم خیانتکاری که باور کنه طرف مقابل بهش متعهده... اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه... میدونی هر آدمی دنیا و آدماشو همونجوری میبینه که خودش هست!:)

۲۵

دختر بودن جرم نیس..دختری که بلند میخنده بیحیا نیست حالش خوبه! دختری که میخواد حقش و بگیره سلیطه نیست، توانمنده! زنی که طلاق میگیره مطلقه نیست، مجرده!دختری که نمیخواد ازدواج کنه ترشیده نیست، مستقله!...      ❤علاوه بر اینکه چشم هارا باید شست، جوردیگر باید دید؛  مغز هارا باید  شست... جوری دیگر باید اندیشید!  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریزش مو

faaaa80 | -32 ثانیه پیش
2791
2779
2792