2789
عنوان

پایین شهر رو دوست دارم

90891 بازدید | 227 پست

این طبیعیه که من زندگی تو پایین شهر رو دوست دارم؟

از پایین شهر رفتم بالای شهر تو یه خونه ی بزرگ نوساز لوکس،ولی همش دلم میخواد برگردم به زندگی قبلیم، اصلا لذت نمیبرم، افسردگی گرفتم شدید


چراااا؟

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

وای من از پایین شهر متنفرم

میشه بدونم چیش رو دوست داری

در خانواده‌ های ایرانی حفظ ابرو همیشه مهم تر از سلامت روان بوده. در واقع ما برای برنده شدن در برابر مردم به خودمون میبازیم... و در نهایت میشیم یه تعداد روانی ابرومند

پاشو برو همون پایین شهر اگه خیلی دوس داری

سرویسمون کردی با این تاپیکات.


در من، مریم امیرجلالی پریود شده..............همه چیز خراب اندر خراب است.زندگی، هوا، کشتنِ وقت، همه چیز.هیچ معلوم نیست که چه خواهد شد.توضیح جزئیات جز دردسر نتیجه‌ای ندارد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792