2410
2553
عنوان

ارسال کالای الکترونیکی به خارج

55 بازدید | 1 پست

سلام قبل از هر چیز عذر میخوام جایی که هستم انتم ضعیفه ممکنه قطع بشم. با سه تا دفتر پستی تماس گرفتم اما جواب نمیدن هنوز ساعت کاری تموم نشده. من باید تبلتم رو برای گارانتی بفرستم خارج. میخواستم بدونم اصلا پست این رو قبول میکنه یا ممنوعه. ارسالش چقدر زمان میبره؟ برای لندن میدونید حدودا چقدر هزینه اش میشه؟ میخوام بدنم کلا قیدش رو بزنم یا نه

سلام من کالای خودم رو پست کردم. برای راهنمایی کسانی که مورد مشابهی براشون پیش بیاد هزینه ارسال کالا به انگلستان با پست عادی یک کیلو 80 هزار تومان و 2 کیلو 110 تومان هست و این پست امکانات ویژه ای مثل ردگیری نداره و تنها میتونید با کدی که دارید چک کنید محموله از کشور خارج شده یا نه.  زمان ارسالش هم حدود دو هفته تا بیست روز طول میکشه(به مقصدی که من نوشتم) و در بدترین حالت یک ماه. پست ویژه هم داشتند که فکر میکنم هر کیلو 180 بود و دو کیلو 230. در مشهد ارسال تبلت و کالای الکترونیکی فقط در پست مرکزی میدان عدل انجام میشه و اگه کالای غیر الکترونیکی داشته باشید دفتر پست سجاد هم انجام میده. 

وزن کشی خیلی دقیق انجام میشه. وسیله من 780 گرم وزنش بود که با کارتون و برچسب بسته بندی نهایتا شد 1060 گرم که برای این 60 گرم اضافه هزینه یک کیلو اضافه را دریافت کردند. من از پست معمولی استفاده کردم و ظرف یک هفته بسته سالم به مقصد رسید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687