2789

د*و*س پ*س*رم میگه واسه ناخونام برم پیش خواهرش

اسمشو ننوشتم که تاپیک تایید شه😐 چنتا تاپیک زدم یبارم تایید نشد کاش این تایید شه

ولی من از ناخونکار خودم راضیم چجوری بگم دوس ندارم برم پیشش چیکار کنم

نی نی یار تایید کن لطفا🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو ناخونکارم دوستمه ناراحت میشه

نزار قبانی یک جایی میگه «چه فایده ای دارد نگران من باشی ولی از من دفاع نکنی؟ خیلی دوستم داشته باشی، اما من را نفهمی؟ جای خالی ام را حس کنی، اما سراغم را نگیری؟ چه فایده ای دارد در میان دارایی های تو باشم اما مهمترین آنها نباشم؟» به غم کسی اسيرم که ز من خبر ندارد 🤍

بگو هر وقت خواستگاری اومدی میرم پیش اون برای اینکه بشناسیم همون .الان لزومی نداره برم

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز