دیروز تولدم بود و شوهرم تولدمو یادش رفت و من واقعا ناراحت شدم چون تولدم خیلی برام مهمه
شما بودین چیکار میکردین؟
میگه فکرم خیلی مشغوله گرفتاریا و بدهیا بود وگرنه از قبل قصد داشتم برات تولد بگیرم و کادو بخرم ولی من همش با خودم میگم مگه میشه آدم تولد همسرشو فراموش کنه 💔
بنظرتون حق دارم ناراحت باشم یا زیاده روی میکنم؟