2789

بنظرتون ۷۰۰شانه ۲۵۵۰بگیرم

یا ۱۲۰۰۳۶۰۰؟

دوتاشو هم ی قیمت گفته ۱۸تومن

از برنانه دیوار میخوام بگیرم

توروخدا کی ۷۰۰شونه ۲۵۵۰داره چطورن؟

خواهشاااا پرداخت امن روفعال کن .اگررر نمیخوای حضوری بخری

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

خواهشااا پرداخت امن رو فعال کن اگر حضوری نمیخوای بری

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب ۱۲۰۰ که بهتره و گرونتره

حالا چرا یکسانه قیمتش با ۷۰۰؟

شاید طرح و رنگ ۷۰۰ قشنگ تره که با ۱۲۰۰ یه قیمت میفروشه، یا شاید یه علت دیگه داره.

اگه تو شهر خودتون هست،حتما از نزدیک برید ببینید

قطعا هر چی تراکم بالاتر باشه بهتره، 700 شانه کمترین تراکمه در این فرشهائی که گفتید

بسی رنج بردم در این سال سی،، عجم زنده کردم بدین پارسی،، کاش بجای بکار بردن کلمات انگلیسی و عربی از کلمات زیبای فارسی استفاده میکردیم و زحمات فردوسی بزرگ رو بر باد نمیدادیم 🥲🥲🥲

سلام دست دو بخری؟ این پیج بعۻی فرش هارو ب قیمت قبل میده من ازش دوتا سفارش دادممم

البته هنوز نرسیده دستمــ

و معتبرههه فرش صفا بخش

اگر با این اکانت فعال نبودم پس بدون با این کاربرے فعالم💚   🔚عشق _هاچبک ) این کاربری جدیدم 🔜  میدم  با آقایون این سایت  مشورت وراهنمای بگیرم ولی با  خانم های عقه باز پر ادعا  .مال.و تیتیش مامانی . خانم های ک ادعا برازندگی  دارند ک سنگ تموم میزارن مثلا ب خودشون .بابا خودت جمع کن  لامصب  نمیخا پز بدی براممممم یه شلوار گل منگولی پوشیده اوندی تو سایت زر زر میکنی . مثلا فهمیده هستی معلوم اززکدوم رگ ریشه ای  🙏  این فقد برلی خانوم های   بی وجدان 👿 کاربر هاچ بک سابق میدونم ک دیگ ب این ماشین نمیرسم قیدشو زدم😭😭ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر ب فا......ال  نیک بگیرم شاید یک درصد بگم  به این ماشین ب دعاهای شما میرسمـ     🙏

دیوار کلـاهـبـرداری زیادمیشه مواظب باش

باید ببینی شرایطت چیه اگه بچه کوچیک داری و رفت وآمدت زیاده و باید شستشوکنی قطعا۷۰۰شونه بخر۱۲۰۰شونه زیبایی داره ولی خیلی ظریفه یه حالت فانتزی فکر کن

@niniyar چراتاییدنمیشه

خدایاشکرت بخاطرهمه نعمتهای که میبینم ونمیبینم  خداجونم عزیزای دلم سالم نگهدار  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792