2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم تقریبا سه ماه پیش بود که تو مدرسه تدی دعوایی که مقصر هم نبودم صورتم رو چنگ زدن و وحشتناک بود هرجا میومدم واسه راهنمایی به درس بسته میخوردم و از زندگی نا امید شده بودم چون واقعا اگه میدیدین میگفتین این جای چاقوه نه چنگ

طی یک هفته ۱۰رور

دخترک خنده کنان گفت که چیست راز این حلقه زر راز این حلقه که انگشت مرا این چنین تنگ گرفته است به بر این همه تابش و رخشندگی است مرد حیران شد وگفت حلقه خوشبختی است حلقه زندگی است همه گفتند:مبارک باشد دخترک گفت:دریغا که مرا باز در معنی آن شک باشد سالها رفت شبی زنی افسرده، نظر کرد برآن حلقه زر دید در نقش فروزنده او روزهایی که به امید وفای شوهر به هدر رفته هدر زن پریشان شد ونالید که وای، وای این حلقه که در چهره او باز هم تابش و رخشندگی است حلقه بردگی و بندگی است!

من صورتمو چنگ انداختم تو مراسم عموم روش پماد زینک میزدم زیاد مشخص نیست ولی خودم گاهی توجه میکنم میبینم اونم با مرور پاک میشه

در من چیزی کم بود و در این زندگانی همه چیز کج بود میان ما و زندگانی یک چیزی گنگ ماند ما دیر آمدیم یا زود هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می گذرد ............

برای من جای چنگ خروس آمریکایی بود از بچگی .به مرور رفت .اینکه دیگه جای به چنگ کوچیکه

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

من رفتم همون روز پیش متخصص پوست

دکتره خودش گفت جاش میره نگران نباش ولی حس میکردم دروغ میگه اما نه

یه سری چیزا واسم نوشت که اینها بودن

شامپو رکوبیزول واسه شستن صورت

دو تا پماد سیلوریزان ۱۰ درصد و باکتیزان دو درصد

با یه پماد بهزینک ۲۵ درصد

من صورتمو چنگ انداختم تو مراسم عموم روش پماد زینک میزدم زیاد مشخص نیست ولی خودم گاهی توجه میکنم میبی ...

چرا چنگ انداختی مگه دیوونه بودی که الان توش موندی ☠️😑

بر فراز کرانه ها.... 💫

این پماد هایی که گفتم اصلا گرون نیستن و بیشتر برای این بود که عفونت نکنه

اینا رو به ترتیب استفاده کردم فقط بعد از شست و شو یه ترمیم کننده ی درم انجلین بهم داد اونو میزدم و اون سیلوریزان و باکتیزان رو باهم قاطی میکردم میزدم و بعدش بهزینک رو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792