2789

از بعد زایمان من رابطمون خیلی خراب شده خیلییی جوری که همش جنگ و دعوا داریم الان البته یک ماهه ارومتریم و دعوا نداریم ولی خب میشه گفت با هم سردیم و برادرشوهر دهن لقم به پدر مادرش گفته که داداشش تصمیمش جداییه دیشب اومدن خونمون با مادرشوهرم من به بهونه شیر دادن بچم رفتم تو اتاق ولی حرفاشونو میشنیدم

پدرشوهرم گفت اخه مشکلتون چیه این همه این در و اون در زدید بچه دار شید الان بلاخره بچتون صحیح و سالم به دنیا اومده زنتم که مشکلی نداره هم مهربونه هم حواسش به تو و زندگیش هست انتخاب خودت بوده

شوهرمم گفت بابا من همه چیو نمیتونم به شما بگم همه چی خوشگلی و مهربونی و اخلاق نیست

منظورش چی بوده از این حرفش؟

@niniyar

لطفا تایید کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ینی میخای جدا شی وا

خب بچه اتون چی بود دیگه

درخواست دوستی ندید حتی شما بانوی محترم/اینجانب از لایک کامنتم بشدت متنفرم لایک کردن نشانه ضعف فرهنگی شماست/لعنت عامون بر لایک کننده و درخواست دهنده🎀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز