2789
عنوان

غذاهای که دوست ندارین ⁉️ 😑😆

64237 بازدید | 478 پست

خودم قورمه سبزی و کباب کوبیده دوست ندارم 😑

در عوض عاشق غذا های بادمجونی ام 😍🥹🍆


@niniyar

لطفاً تأیید کن چند روزه تاپیک نداشتم😭🤍🌱

یکی که اگه رنگ بود سبز بود 🌱🤍

سوپ رو هیچ جوره نیستم، هیچ مدلش رو


خیلی خوبم دیگه همه چی میخورم🥲🥴😂در عوض یه پسر بشددددت بد غذا دارم

تو از هرچی تو زندگیمه سری، تورو آرزو کرده بودم ولی، تو از آرزوی منم بهتری 🩷🌸💕

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فسنجون و قیمه🥀

آقا یا کسی که مشکوک به آقا بودنه درخواست بده مستقیم به نینی یار گزارش میدم. اینجا نیستم که با مردای هول پررو صحبت کنم، نه به خاطر اینکه مشکلی با دوستی معمولی داشته باشم بخاطر اینکه یهو درخواست دادن، فقط نشون میده شما هولید. اینجام که تجربیاتم رو با خانمها به اشتراک بذارم و از تجربیاتشون استفاده کنم. اسم کاربریم به خاطر اینه که عاشق نودلم به خصوص نودل سبزیجات و نودل و ذرت پنیری. دوست دارم احترام و محبت رو در قبال همه رعایت کنم ولی برام مهمه به من هم احترام گذاشته بشه، احترام دو طرفه نباشه بحث رو ادامه نمیدم، خودتون متوجه میشید. خیلی دوست دارم از زبانها و فرهنگهای مختلف مطلع بشم و از صحبت در این باره لذت میبرم. بله درسته من یک فمنیست هستم اما فمنیست با اصول خودم، گناه فمنیست های رادیکال رو گردن من نندازید. غلط املایی زیاد دارم و خودمم قبول دارم چون سریع تایپ میکنم، مشکل از سوادم نیست به خدا. حامی حقوق همه انسان ها هستم حامی حقوق شما که داریم باهم مباحثه میکنیم هم هستم، فکر نکنید دشمن هستیم دوست عزیز🌷دوست دارم حرفام باعث بشن ادمها خودشون رو دوست داشته باشن و خوشحال باشن. اگه جایی حرفی از من باعث ناراحتیتون شد از اعماق قلبم ازتون خواهش میکنم که منو ببخشید. مدافع حقوق انسانها (بچهها، بانوان، آقایان)، حیوانات، گیاهان و طبیعت. به تاریخ و جغرافیا و سیاست و سفر و مطالعه علاقه دارم. یه علاقه عجیبی هم به غذاها، آدمها و فرهنگ و تاریخ قفقازی دارم. زندگی در صلح یه حق بی قید و شرطه.

عاشق سوپ و آشم، الان باردارم از قورمه سبزی بدم میاد و مردم که دیگه چندشششششش

فقط 10 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
زندگی از مرگ پرسید چرا همه عاشق من هستند و از تو متنفرند؟؟ گفت چون تو یک دروغ زیبایی و من یک حقیقت تلخ🖤

کله پاچه ،نیمرو😁

این جهان زندان و ما زندانیان                                                                                                                              حفره کن زندان و خود را وارهان                                                                 (مولوی)

منم میرزا قاسمی , باقالی خورشت , خوراک لوبیا ، نخود

کوبیده ، خورشت اسفناج ، کرفس

نمیخورم

فقط 20 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز