2789
عنوان

کوپه شش تخته گرفتم

1006 بازدید | 30 پست

بلیط ۶ تخته گرفتم سه نفریم خودم و شوهرم و دخترم حالا نگرانم از اینکه نکنه کوپه تنگ باشه یا مسافرای دیگه بیان راحت نباشم ۴ تخته برای اون تاریخ نبود . تجربه ای دارین بهم بگین

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



میان دیگه،،،

تحمل کن بابا چند ساعت


ولی خوب بودن خیلی راحت تر از خوب نبودنه💪🏻لطفا با من درددل نکنید من خودم به زور شیره سرپام😉😉😉سبز میپوشی، کویر لوت جنگل میشود،عاقبت جغرافیا را هم تو عاشق میکنی❤️

کوپه رو کلا اگه گرفتید دیگه مسافری نمیتونه بیاد عشقم

آقا یا کسی که مشکوک به آقا بودنه درخواست بده مستقیم به نینی یار گزارش میدم. اینجا نیستم که با مردای هول پررو صحبت کنم، نه به خاطر اینکه مشکلی با دوستی معمولی داشته باشم بخاطر اینکه یهو درخواست دادن، فقط نشون میده شما هولید. اینجام که تجربیاتم رو با خانمها به اشتراک بذارم و از تجربیاتشون استفاده کنم. اسم کاربریم به خاطر اینه که عاشق نودلم به خصوص نودل سبزیجات و نودل و ذرت پنیری. دوست دارم احترام و محبت رو در قبال همه رعایت کنم ولی برام مهمه به من هم احترام گذاشته بشه، احترام دو طرفه نباشه بحث رو ادامه نمیدم، خودتون متوجه میشید. خیلی دوست دارم از زبانها و فرهنگهای مختلف مطلع بشم و از صحبت در این باره لذت میبرم. بله درسته من یک فمنیست هستم اما فمنیست با اصول خودم، گناه فمنیست های رادیکال رو گردن من نندازید. غلط املایی زیاد دارم و خودمم قبول دارم چون سریع تایپ میکنم، مشکل از سوادم نیست به خدا. حامی حقوق همه انسان ها هستم حامی حقوق شما که داریم باهم مباحثه میکنیم هم هستم، فکر نکنید دشمن هستیم دوست عزیز🌷دوست دارم حرفام باعث بشن ادمها خودشون رو دوست داشته باشن و خوشحال باشن. اگه جایی حرفی از من باعث ناراحتیتون شد از اعماق قلبم ازتون خواهش میکنم که منو ببخشید. مدافع حقوق انسانها (بچهها، بانوان، آقایان)، حیوانات، گیاهان و طبیعت. به تاریخ و جغرافیا و سیاست و سفر و مطالعه علاقه دارم. یه علاقه عجیبی هم به غذاها، آدمها و فرهنگ و تاریخ قفقازی دارم. زندگی در صلح یه حق بی قید و شرطه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792