2789

عروسی ایده الم دوس دارم لب دریا باشه

با ی لباس عروس اروپایی

با نهایتا ۷۰ نفر مهمون

البته من عروسی گرفتم نسبتا مجلل بود کلی هزینه گل ارایی و تشریفات و لباس و میکاپ و .. اینا شد

ولی الان ترجیح میدم لب دریا عروسی بگیرم ، شاید ی سالگرد ازدواج اینجوری بگیرم

دوست دارم همه مراسمام تو تالار باشه حتی بله برون

عقد آریایی دوست دارم

رقص تانگو فقط برای مراسم عروسی

فرمالیته ام دریا باشه مثلا کیش و قشم

مهمون ها ام کم جمعیت باشن تالار شلوغ نباشه

ما

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.



عقدو عروسی یکی میکنم

کنار ساحل با بیست نفر مهمون کلا

ارایش وشینیونم دیگ خز شده از ارایشگا خوشم نمیاد


و شامو نهار دادن هم زیادی مسخره شده. حالا اگ سلف سرویس باشه یچی


لباسمم پف نداشته باشه اروپایی

عقدم دوست دارم تو خونه بابام باشه با ی مبل ک با گل طبیعی و شمعدون شیشه ای اراسته شده

و جز خانواده خودمون ک شامل پدر مادر و خواهر برادارمون هست دیگه هیچکسی نباشه

بعدم مثل ی مهمونی کوچیک خانوادگی ی شام خوشمزه بخوریم

هکاس و فیلم بردار حرفه ای هم داشته باشیم


هرکی مادرش ج*نده اس وخودش سر چهارراه ساخته شده و ناموس فروشه لطفا درخواست بده

من از اول میخاستم مراسمام با تعداد کمی از مهمانا برگزار بشه

و خب عقد و بله برونم ک پنجشنبه هفته ایی ک گذشت بود

مهمونامون کم بودن

دوسش داشتم خوندن خطبه عقد خونه بابام باشه و هرکسی اون لحظه تو خونه نباشع و خداروشکر نسبتا همونی ک میخاستم شد

•دنیایِِ آرزوهام تو چشمایِ هیزٍ تو نیست :/                          •اگع الماس نباشع برا من نیست:/                                             •و در آخر هیچکس ب زیبایی حرفهایش نبود!:/                                     ○آدم تنها باشع ب "خ♡دا" نزدیک ترع○
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792