2789

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

من اصلا اجازه ندادم ب مادرشوهرم چون گفت دخترام بیان بچینن گفتم ب هیچعنوان کسی دس ب وسایل من نمیزنه خودم فلج مغزی نیستم میتونم بچینم درضمن اینجا خونه زندگی منه

روز پاتختی ک میان ته همه چیزو درمیارن ک

نیازی ب کمک کسی ندارم

خونمم قبلا با شوهرم شستم

@niniyar

تاپیکامو ک تایید نمیکنی حداقل اینو تایید کن

متاسفم برا سایتتون

سیمکارت قبلا دست کسی بوده.🔴

اه مادرشوهر منم چند روز دیگه میخاد منو ببره خرید عقد بجز خودش خواهرش و خواهر زادشم میاره من دوست دار ...

حالا خریدای عقد منو مادرهمسرم با دختر دوستش رفتن

منو نبردن اون موقعا اونا رسم داشتن هدیه میاوردک یعنی عروس رو نمیبردن برای انتخاب


🤍هزارمرتبه از ریشه، ریشه کن شده ام / اگر که خم نشدم ، تو استخوان منی 💖

چه اشکالی داره مهر و محبتشونه منکه کلی ذوق داشتم وسیله هامو ببینن

تصور کن خانواده شوهر نداشتی آدم چه قد بی ذوق و انگیزه بود

قدرشونو بدون از الان به حرفای یه سری نی نی سایت انسان ستیز شمشیرو از رو نبند

با عرض معذرت شما و همه کسایی که کامنت گذاشتن غیر طبیعیه،غیرطبیعی هستین و دچار یه نوع پارانوئید هستین و به نظرم بهتره یه کم روی رفتار خودتون زوم کنین

و اگه دیدین این بدبینی و حالت دفاعی وتهاجمی که نسبت به خانواده همسر دارین طبیعی میدونین، به یه روانشناس مراجعه کنین

سوالتون به بی معناییه سوال همون خانومی بود که تاپیک گذاشته بود 20 تومن پول نون همسایمونو حساب کردم برم ازش بگیرم یا نه

همونقدر واضحه که جواب چیه، البته نه جواب کسایی که طرزفکرشون شکاکانه و از روی کینه اس مث خودتون

اگر انقدر مشکلتون حاده واقعا جلوتر نرین و از همین مرحله چیدمان وسایل از دنیای حرفه ای ازدواج خداحافظی کنین

بله برا ما که طبیعیه باز بستگی به رسمتون داره ولی اگه خودشون گفتن میخان بیان دیگه چیزی نمیتونی بگی که بد میشه بذار بیان دیگه چی میشه بهترم هست کمک میکنن انقد کار داری که همون بهتر که بیان کمک

فقط 11 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
زندگی از مرگ پرسید چرا همه عاشق من هستند و از تو متنفرند؟؟ گفت چون تو یک دروغ زیبایی و من یک حقیقت تلخ🖤

وا؟!چرا انقد پارانوییده و عجیب غریب رفتار میکنید خب تازه عروسی دارن کمک میکنن دیگه، انگار دارن توهین میکنن بهتون😂😂💔 اگه دوست داری ی خاطره باشه که تنهایی با شوهرت بچینی بگو این رفتارا چیه

ببین عزیزم از اول زاویه نگیر با خانواده همسرت

خب خیلی هم کار خوبی میکنن مگه بده میان کمکت دست تنها نباشی

انقد نسبت به قوم شوهر بدبین نباشید همه ک بد نیستن

اگه خوبن و احترامتو دارن تو هم باهاشون خوب باش

در من چیزی کم بود و در این زندگانی همه چیز کج بود میان ما و زندگانی یک چیزی گنگ ماند ما دیر آمدیم یا زود هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می گذرد ............

من اصلا اجازه ندادم ب مادرشوهرم چون گفت دخترام بیان بچینن گفتم ب هیچعنوان کسی دس ب وسایل من نمیزنه خ ...

چقدر بداخلاقی از الان باهاشون

البته شاید اذیتت کردن و گارد داری

ولی کاش نمی نوشتی فلج مغزی چون ربطی نداشت اینجا چند تا از مادرا بچشون این مشکلو داره

خوبی و محبت بهتون نیومده ؟؟؟؟


ولی خوب بودن خیلی راحت تر از خوب نبودنه💪🏻لطفا با من درددل نکنید من خودم به زور شیره سرپام😉😉😉سبز میپوشی، کویر لوت جنگل میشود،عاقبت جغرافیا را هم تو عاشق میکنی❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792