با عرض معذرت شما و همه کسایی که کامنت گذاشتن غیر طبیعیه،غیرطبیعی هستین و دچار یه نوع پارانوئید هستین و به نظرم بهتره یه کم روی رفتار خودتون زوم کنین
و اگه دیدین این بدبینی و حالت دفاعی وتهاجمی که نسبت به خانواده همسر دارین طبیعی میدونین، به یه روانشناس مراجعه کنین
سوالتون به بی معناییه سوال همون خانومی بود که تاپیک گذاشته بود 20 تومن پول نون همسایمونو حساب کردم برم ازش بگیرم یا نه
همونقدر واضحه که جواب چیه، البته نه جواب کسایی که طرزفکرشون شکاکانه و از روی کینه اس مث خودتون
اگر انقدر مشکلتون حاده واقعا جلوتر نرین و از همین مرحله چیدمان وسایل از دنیای حرفه ای ازدواج خداحافظی کنین