خدایا شکرت بالاخره خبری که منتظر بودم گرفتم:) کارما خیلی قشنگه نه؟ با افتخار آریاییم و از نسل کوروش بزرگ❤فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مذهبی های افراطی/ مدافعین کودک همسری. وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)
راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی میگرفتم یا سخت بود یا وزنم برمیگشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهمتر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.
پروف خودمم 🦋فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه
خدایا شکرت بالاخره خبری که منتظر بودم گرفتم:) کارما خیلی قشنگه نه؟ با افتخار آریاییم و از نسل کوروش بزرگ❤فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مذهبی های افراطی/ مدافعین کودک همسری. وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)
منو کشت تا بخوابه😂 انقدر باهاش بازی کردم تا خوابید
خیلی شیطونه
خدایا شکرت بالاخره خبری که منتظر بودم گرفتم:) کارما خیلی قشنگه نه؟ با افتخار آریاییم و از نسل کوروش بزرگ❤فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مذهبی های افراطی/ مدافعین کودک همسری. وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)
پروف خودمم 🦋فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه
در خانواده های ایرانی حفظ ابرو همیشه مهم تر از سلامت روان بوده. در واقع ما برای برنده شدن در برابر مردم به خودمون میبازیم... و در نهایت میشیم یه تعداد روانی ابرومند
میشه برای جراحی چهارشنبم دعا کنین؟ عمل سنگینی دارم🌸عمل انجام شد🙌 ممنون ازتون (۱۳/۳/۱۴۰۵)... اگر متاهلی اگر بچه داری امضامو میبینی بدو برو بچتو همسرتو ماچ کن....فرزند نادیده ام.. من در سن ۲۱ سالگی در این تاریخ مجبور شدم رحمم رو در بیارم عمل سنگینی بود. نادیده دوستت دارم.. هیچوقت نشد بیای. سر این قضیه هیچوقت کسی با من ازدواج نخواهد کرد.. همسر از دست رفته نادیده ام.. دختر اینده نادیده ام خیلی دوستتون دارمو در تصوراتم عاشقتونم🌸