2789

ازدواج نکردم

چیکار کنم؟

دوست دارم زودتر ازدواج کنم دوستام بخدا همه ازدواج کردن بعضی هاشون بچه هم دارن

؟

سنمم خوبه

اکثر نی نی سایتی هام زیر بیست ازدواج کردن

خیلی ها از ازدواج راضی ان

بنظرتون برم به معرف بسپارم زشته؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من خودم پسرم

پسرا باید بیان کفشتو لیس بزنن که نگاهشون کنی ( منظورم اینه اونا باید پیگیر باشن )

بعد تو میخای بری به معرف بسپاری که یکی بیاد خواستگاریت؟


❌❌❌از طرف بنده هیچ درخواستی به هیچکس داده نمیشه...اگه درخواست دوستی دادم یا مزاحمتی ایجاد کردم یا اینکه تو تاپیک های جنسیتی شرکت کردم و حرف نامربوطی زدم حتما اسکرین شات بگیرید و به نی نی یار اطلاع بدین که برای همیشه تعلیق بشم...با احترام پسرم🙏

وای ن دیوونه

من همسنتم هنوز حس میکنم خیلی کوچولو ام


❗️لطفا تاپیکای منو به حاشیه نکشید ، اگه با شخصی مشکل دارید تاپیک بزنید و هرچقدر ک دوس داشتید اونجا تیکه بندازید بهش ، اه❗️رنج نباید تو را غمگین کند ! این همان جایی است که اکثر مردم دچار اشتباه می شوند ، رنج قرار است تو را هوشیارتر کند، به این که زندگیت نیاز به تغییر دارد.{👤یونگ}این چندمین کاربریمه ، عضو جدید نیستم سیسیا💅🏻دلبران دل میبرند ، جان برده ای تو ..💍🩵

زشت که نیست از نظر من بسپری

اگر آدم درستی هست

ولی ببین بستگان ما همگی ۲۸ تا ۳۲ ۳۳ ازدواج کردن ☺️

همه درس خوندیم حداقل تا ارشد ( کمترینمون)

منظورم اینه که تنها کاری که میشه کرد ازدواج نیست!درس بخون تو کارت پیشرفت کن و ..

با همه اوکیم و ریپلای هارو میخونم در صورتی که دور از ادب باشی یا پافشاری برای مطلب غیر علمی داشته باشی جواب نمیدم 👋👋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792