شوهر من توی دوران مجردی با خیلی ها رابطه داشته،،
وقتی متاهل شدیم بعد چند سال کارمون به جدایی کشید و ۹ ماه قهر بودیم،، و بعد آشتی کردیم
بعد آشتی فهمیدم همسرم با چند تا زن متاهل رابطه داشته و با یه دختر مجرد هم قصد ازدواج داشته و خواستگاری رفته...
حالا خیلی اظهار پشیمونی میکنه و میگه اشتباه کردم و عوض شدم
و حتی دیروز داشت نماز میخوند😑 (من دو هفته هست فهمیدم قضیه رابطه هاش رو)
میشه همچین فردی رو بخشید؟