2789
عنوان

مستاجرم هربار بهانه میاره

7194 بازدید | 95 پست

من خونمو تازه خریدم دو هفته میشه که مستاجر اوردم،هر بار به یک بهانه زنگ میزنه (هی میگه گاز هوا گرفته،همسایه ها ماشینمو پنچر کردن،بچه های تو کوچه سر صدا میکنن، کولر خنک نمیکنه اب فشارش کمه، در کابینت خراب شده، ابگرم کن گرم نمیکنه،مهتابی ها تک قلون ) دقیقا همین بهانه هارو میاره، موقع خرید خونرو چک کردم مشکلی نداشت

نمیتونم همش دنبال رفع مشکل این باشم، منم اعصابم ضعیفه دیگه نمیکشم😑

به طاقتی که ندارم کدام بار کشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



یه بار برو قشنگ در و کابینت و پنجره و شیرآلات و لامپ و کلا همه چیزو جلو خودش چک کن.(ترجیحا یه فیلمم بگیر که سرسال دبه نکنه)بعد بهش بگو اگه هر کدوم شون خراب بشه دیگه ازاین به بعد گردن خودته یا تعمیر میکنی یا آخر سال از پول پیشت برمیداریم

درمورد همسایه هاهم دیگه مشکل خودشه اگر ناراحته میتونه خالی کنه

والا منم اگه خونه ای که گرفتم این مشکلات رو داشت حتما میگفتم به صاحبخونه ام. اگه حوصله نداری بگو همه کاراشو خودش انجام بده فاکتور بگیره و شما وظیفه داری حساب کنی باهاش. اگه حوصله داری خودت درستش کن با مبلغ کمتر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792