من اصلا تو این مجازی و اینا چیزی نمیفهمم
و خیلی تنبلم شوم اصلا نمیخونم
همه رو صدا زد همه اوکی بودن خیلی خوب حواب دادن اونوقت من ..
خیلی بد شد انقدر حس بد گرفتمم ک نگم این ترمم با ی کلاس دیگه برداشته بودم حس میکنم ابروم جلوشون رفت
فقط من بودم ک جواب ندادم...