2789
عنوان

بعد سالها دلیل ازدواج نکردنمو بهم گفتن حالم خیلی بده

| مشاهده متن کامل بحث + 546229 بازدید | 716 پست
ازدواج انقد مهمه بچه ها؟چرا من اصلا برام مهم نیست؟!فکر پیشرفت و درس و دانشگاه و مهاجرتم🥲هیچ وقت حتی ...

چقد از این حرفت حرصم گرف

امثال تورو دوس دارم خفه کنم بعد بندازمشون تو جوب صدا عر بدن😐

..

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

یعنی یک درصد فکر نکردی دنبال راه فراراز دست یه مشت روانی تو این سایتم؟

چه عجیب !!!مگه کسی بزور عضو این سایت کرده شما رو که دنبال راه فراری؟؟؟؟براحتی دلیت اکانت کنید و برید !!یا اصلا دیگه نبینید سایتو کاری نداره !!!!عجیبه راه فرار!!!!

🍀🍀🍀اب هست خاک هست جوانه باید زد. 
بر چه اساسی باید عوض کنه؟ یعنی از کجا باید شخص بدونه اسم جدیدش مناسبه؟

بزنی تو نت برات میاره ..دلایلیشو .حتما هم نباید اسم رو تو شناسنامه عوض کنی .میتونی لفظی بگی به اسم دیگه صدات کنن ..خواستم اینجا ارسال کنم نمیشه

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

به جای این مزخرفات برو پیش روانشناس ،

رفتارهایی که داری باعث میشه یه مرد رو از خودت دور کنی ، بزاری کنار و بتونی یه مرد رو در کنار خودت نگه داری

احتمالا تو رابطه اینقدر خودتو ضعیف و محتاج محبت نشون میدی و در برابر رفتارهای سمی طرف ساکت میمونی

که جذابیتی برای اون آدم نداری و گذاشته میشی کنار

این کاربری توسط دو نفر اداره میشود ، اگر تاپیک ها عجیب بود بدونید برای دو تا دوسته که هم سن هستند و توی یه شهر زندگی میکنن

ازدواج انقد مهمه بچه ها؟چرا من اصلا برام مهم نیست؟!فکر پیشرفت و درس و دانشگاه و مهاجرتم🥲هیچ وقت حتی ...

تو اگه واقعا اینی هستی که میگی اصلا رو نمیکردی و پز نمیدادی

تو انتخابت اینه اسی هم انتخابش ازدواجه

همه اولش دوست دارن درس بخونن مهاجرت کنن ولی از هزاران هزار نفر یدونه شون میتونن اینکارو کنن تو هم هر وقت تونستی مهاجرت کنی بعد بیا پز بده وگرنه ارزوی مهاجرت رو که همه دارن بچه جون

 ☆پیکرتراش پیرم و با تیشۀ خیال یک شب تو را ز مرمر شعر آفریده‌ام□° 🤍 «اللهم ارح کل قلب لایعلم بوجعها الا انت.» خداوندا آرام کن قلبی را که جز تو کسی به دردش آگاه نیست.✨بعضی از تاپیک‌ها واسه خودم نیست دوستان کارآگاه نشید لطفا

عزیزم کلاااااا رفتن پیش دعا نویس و اینا دعا گرفتن اشتباهه! کاملا برعکس هست! اصلا اگه دعا خوب بود خود دعا نویسا هم باید زندگیشون گل و بلبل میبود! نحسی میندازهه تو زندگیت. اصلا نرو سمت این چیزا هر دعایی هم گرفتی بنداز توی اب. حرز امام جواد و یه سری حرز های دیگه بگیر پیشت باشه اینا برات خوبه. ضرر داره اصلا این دعاهایی که دعا نویس ها میدن. از خدا بخواه یه سری سوره هاهم هست واس این امر خونده میشه و خدبه و خواستگارهارو زیاد میکنه

حسبی الله💕

تا زمانیکه به این چیزا باور داری همینه.چند سال پیشا یک نفر به خواهرم همچین چیزی رو گفت ولی شوهر کرد الان.شما یک مشکل یا اختلال روانی دارید باید برید پیش مشاور اون رو ازبین ببرید بعد می بینید نتیجشو.تمام سحر و جادو شدن ها و جنس دیدن ها همشون اختلال روانی هستند .و فالگیرا این وسط سود میکنند.میگی تمام راهها رو رفتی ولی تمام راهها تم به جادو و حنبل ختم میشد.ی روش مدرن انتخاب کن

منم۴۱سالم شد همه میگفتن مشکل دعا طلسم همزاد اینا داری بختت بسته اس منم فقط گریه چون دوستام همه متاهل شدن من تنها با پیرزن های محله مینشستم ولی خدا یه چیز بهتر واسم کنار گذاشته بود گفت صبر کن حالام من صبر کردم شدم خوشبخت ترین ادم دنیا خداروشکر با بهترین شوهر زندگی از خدا بخواه اونم ردت نمیکنه فقط به خودش بگو کمکت کنه

چه جالب. همزاد عاشق ندیده بودیم که دیدیم.

تو تنها آدم نی نی سایتی که حس عجیبی بهت دارم😅

فک میکنم زیادی میفهمی درکت بالاس😂

سه روز تعلیق بودم😅 این🌵همون عشق توعه برای خودم لباسش کردم و حالا تقدیمش میکنم به خودت 🪡یاد نی نی سایت محله قدیم کوچه دیوونه ها بخیر

ازدواج انقد مهمه بچه ها؟چرا من اصلا برام مهم نیست؟!فکر پیشرفت و درس و دانشگاه و مهاجرتم🥲هیچ وقت حتی ...

عزیز دل، خانم دکت مریم میرزاخانی فول پروفسور دانشگاه استنفورد و برنده مدال فیلدز هم شوهر کرده بود و بچه داشت. پیشرفت و درس و مهاجرت یه جنبه از زندگیه ازدواج درست و تشکیل یه خانووده آرام هم یه جنبه دیگه.

کیسیا یک زن قهرمان ایرانی بود که در هنگام حمله اعراب مسلمان، در مقابل متجاوزین به میهن جانانه ایستادگی کرد در حالیکه تمام سپاهیانش زنان و کودکان و سالمندان بودن ... در موردش بخونید ❤❤❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792