2789
عنوان

لوازم آرایشی که برای عروس میخرن

| مشاهده متن کامل بحث + 32795 بازدید | 68 پست
بلهشماها چرا ازین رسمها ندارید؟ ماهم برای داماد لوازم بهداشتی و ریش تراش میخریم

دقیقا دو طرفس

یه جوری میگن انگار مثلا داماد داره لطف میکنه یا انداختبم گردنش😂😂😂ما هم کلی خرید برای داماد کردیم

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

همه رو میگم ببین هر کدوم لازم داشتید گرفتی یانه:پرایمرکرم پودر با پوشش دهی بالا و موندگاری طولانی( ...

مرسی عزیزم که لیستشو فرستادی.اره اون چیزایی که استفاده میکردمو گرفتم

موزن و سشوارم ما برای داماد گرفتیم جاش من فر مو و اتو مو و بند انداز برداشتم

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

حالا خرید لوازم آرایشی من رو مادرشوهرم انجام داد خودش. کلییی وسایل فیک و مزخرف بهش انداخته بودن. خد ...

وای چه بد.نه من خودمو شوهرم رفتیم

البته برای نامزد قبلبم با نامزدم و مادرشوهرم رفتیم و من چیزای خوبم انتخاب کردم ولی وقتی جدا شدم دادم بهشون بردنش. گذاشتنش برای بعدی و چیرای مارک انتخاب کرده بودم براش😂😂

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

مبارکت باشه اسی عکس بذار ببینیم

مرسی عزیزم

مامانم همرو گذاشت تو چمدونی که خریده بودیم دادش شوهرم برد گفت برای حنابندون بیارینش😐😂😂😂

بعد جالبه خریدایی هم که ما برای داماد کردیمم داد برد گفت برو دوباره ببینشون پسندت بود بیارس

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

مرسی عزیزم که لیستشو فرستادی.اره اون چیزایی که استفاده میکردمو گرفتم موزن و سشوارم ما برای داماد گرف ...

مبارکت باشه خوشگلم

الهی که خوشبختزین باشین کنار هم


نه منظورم موزن شارژی زنونه بود که گفتی بنداندازشو گرفتی...

نری بیاد pv، درجا به نی نی سایت گزارشش میدم.

نه اوکیه فقط رژ لب و تینت و بالم لب و خط لب و اینارو یادت رفت و عطر و ادکلن

فر مو هم کاش کرلی شیگلم میگرفتی راحت تر بود من بابلیس دارم تا موهامو فر کنم دستم میشکنه 😂😂😂

بنظرم خوب کردی تازه کم هم هست😐😂

نه اوکیه فقط رژ لب و تینت و بالم لب و خط لب و اینارو یادت رفت و عطر و ادکلن فر مو هم کاش کرلی شیگلم ...

خریدم دیگه نوشتم که.یه خط لب یه رژ لب جامد و یکی مایع و لیپ گلاس

ادکلن و بادی اسپلشم گرفتم

فر مو رو هم شیگلم گرفتم اما اتو موم پرومکس هست فکر کنم

😂😂😂حیلی گرون شد ولی

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

نمیدونم عزیزم

ما کلا از این رسم و رسوم ها نداریم نه ما برای داماد چیزی میخریم نه داماد برای ما

حالا بعد عروسی اگه چیزی لازم شد دوتایی میریم فروشگاه میخریم، اما اینکه قبل عروسی بخریم بیایم نشون بدیم فلان نه نداریم

نمیدونم عزیزم ما کلا از این رسم و رسوم ها نداریم نه ما برای داماد چیزی میخریم نه داماد برای ماحالا ب ...

دقیقا منم مثله شما بودم

آخه لوازم ارایش و اتو مو اینا رو خب داشتم دیگه نیازی نبود دوباره بخرم

همسرمم دوران دوستی لوازم اریش اینا میخرید

عزیزم ماهم مثل شماست رسممون

من یکم بیشتر از شما خرید کردم

ولی انقد مهمونی دعوت شدیم که الان بعد گذشت یه سال همه وسایلی که خریدم استفاده شد😐🤭استفاده که نه رندههههه شد

تازه من خودمم خیلی وسایل ارایشی داشتم ولی واسه تازه عروس واقعا نیازه عذاب وجدان نگیر مامانا فک میکنم مث زمان خودشونن فقط رژ و کرم و سایه بیارن واسه عروس خب همش لازمه

عزیزم ماهم مثل شماست رسممونمن یکم بیشتر از شما خرید کردمولی انقد مهمونی دعوت شدیم که الان بعد گذشت ی ...

اره دقیقا لازم میشه

من الانم خونه بابامم نامزد مهمونی میریم استفادم میشه

چیز اظافه ای نخریدم اصلا که بزارم کنار هر آنچه احتیاج بود وواستفاده میکنم و خریدم فقط

اخه مامانم جلو همسرم باهام دعوا کرد خیلی خجالت کشیدم😅😅

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792