دو سه روز پیش با همسرم رفتیم لوازم ارایش عروسیم رو برام خرید(ما رسم داریم شب حنابندون میزارن تو طبق و میارن برای عروس)
حالا مامانم میگه چقدر زیاد خرید کردی اینا همه لازم نیست🤦♀️🤦♀️اینم لیست چیزایی که خریدم
لوازم برقی: اتو مو_ فر مو_ بند انداز برقی (سشوار_ موزن بینی_ ریش تراش هم ما برای همسرن خریدیم)
لوازم ارایشی هم اینا رو خریدم:
ست براش و بیوتی بلندر_ ست مانیکور_ برس
پرایمر _ کرم پودر_ کانتور و کانسیلر_ پالت رژ گونه_ پودر فیکس_ میسلار واتر
پالت سایه (چون قبلا برام یه بزرگشو خریده بود الان کوچیکشو برداشتم)_ خط چشم مویی_ مداد ابرو و چشم_ ژل ابرو_ ریمل _ با مژه ریسه ای
یه خط لب_ یه رژ لب جامد_ یه رژ لب مایع _ لیپ گلاس
دو سه تا لاک
لوازم بهداشتی:
یه شامپو بزرگ آرگان برداشتم و یه لوسیون
به نظرم خودم زیاد برنداشتم و چیزای عادی که استفاده میشه( مثلا کرم ضد افتاب برنداشتم. پنکیک چون استفاده نمیکنم برنداشتم. دیگه ژل شستشو و آبرسان و تونر چون داشتم دیگه بیخیالش شدم)