2789
عنوان

لوازم آرایشی که برای عروس میخرن

32795 بازدید | 68 پست

دو سه روز پیش با همسرم رفتیم لوازم ارایش عروسیم رو برام خرید(ما رسم داریم شب حنابندون میزارن تو طبق و میارن برای عروس)

حالا مامانم میگه چقدر زیاد خرید کردی اینا همه لازم نیست🤦♀️🤦♀️اینم لیست چیزایی که خریدم


لوازم برقی: اتو مو_ فر مو_ بند انداز برقی (سشوار_ موزن بینی_ ریش تراش هم ما برای همسرن خریدیم)

لوازم ارایشی هم اینا رو خریدم:

ست براش و بیوتی بلندر_ ست مانیکور_ برس

پرایمر _ کرم پودر_ کانتور و کانسیلر_ پالت رژ گونه_ پودر فیکس_ میسلار واتر

پالت سایه (چون قبلا برام یه بزرگشو خریده بود الان کوچیکشو برداشتم)_ خط چشم مویی_ مداد ابرو و چشم_ ژل ابرو_ ریمل _ با مژه ریسه ای

یه خط لب_ یه رژ لب جامد_ یه رژ لب مایع _ لیپ گلاس

دو سه تا لاک

لوازم بهداشتی:

یه شامپو بزرگ آرگان برداشتم و یه لوسیون


به نظرم خودم زیاد برنداشتم و چیزای عادی که استفاده میشه( مثلا کرم ضد افتاب برنداشتم. پنکیک چون استفاده نمیکنم برنداشتم. دیگه ژل شستشو و آبرسان و تونر چون داشتم دیگه بیخیالش شدم)

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



به نظر منم زیاده

اینا تاریخ انقضا دارن خب بعد یه مدت میندازی دور میره

«هیچ وقت فراموش نکن کی هستی. بقیه دنیا اونو فراموش نمی کنن. اونی که هستی رو مثل یه ذره تنت کن و اونوقته که کسی نمی تونه ازش برای آسیب زدن بهت استفاده کنه» (تیریون لنیست)

مام و اسپری بدن فراموش کردی

به نام کاربریتون دقت نمیکنم ، دقتم کنم یادم نمیمونه ، ممکنه تو یک تاپیک باهاتون خوش بش کنم تو یه تاپیک یک نظر برخلاف نظر شما بدم . تعجب نکنید.مچکرم🙏🏻به کشورتان همیشه وفادار باشید اما به حکومتتان فقط زمانی که لیاقتش را دارد❗️❗️❗️❗ مشتی ما میگیم کارتون خوابیم تو میگی کد پستی محل اقامت؟

مام و اسپری بدن فراموش کردی

بادی اسپلش و یه ادکلن برداشتم.یادم رفت بنویسمش

خیلی زیاده اینا به نظرت؟

من متاهلم و عاشق همسرمم پس اگه شعورتون میرسه درخواست دوستی ندین🚫❌️ با عرض معذرت به دلیل تعداد بالای کاربر های مریض و زن نما درخواست کاربر خانمم قبول نمیکنم اگه کاری دارین توی تاپیک بگید🫩🫠✅️. (همیشه سعی میکنم نظرات رو خوشبینانه ترین حالت ممکن بخونم و جواب بدم😁)

اون تاپیک خط چشم پاک شد من نتونستم جواب بدم

من با خط چشم مویی میکشم اما هنوز درست یاد نگرفتم شایدم آکوا بگیرم

لوازم آرایشیت هم خوبه مبارکت باشه

کاربر سال 98 هستم به خاطر یک جمله تعلیق شدم 🙃😑
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریزش مو

faaaa80 | -17 ثانیه پیش
2791
2779
2792