2789
عنوان

دوست پسر شکاک مریض

| مشاهده متن کامل بحث + 219020 بازدید | 546 پست
😞💔اخه همجوره از من سره خیلی زیباس و کلی ادم دنبالشن من یه ادم بشدت معمولیم اون خیلی از من سرتره ات ...

بخاطر حرف بقیه و خوشگذرونی هایی که خودت میدونی عصبیش میکنه کسیکه انقدر دوستت داره رو از نده... مطمئن باش اگه فشار روش زیاد بیاد و حسادتش تحریک بشه بیشتر ازین از یجایی به بعد ازت متنفر میشه بعنوان کسیکه خودمم حساسم اینو بهت میگم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حیف اینترنتی که این همه آدم واسه کمک به تو گذاشتن

کل پیام هاتو خوندم

مازوخیسم داری 😑

وقتی حرف کسی رو قبول نمیکنی تاپیک زدنت چیه

هیشکی توی تاریخ قد ما خون دل نخورده / واسه ی یه ذره زندگی این همه نمرده ....... اگه ماه تولد و اسم رو تو شخصیت تاثیر گذار میدونی .. اگه فکر میکنی پول و مدرک شعور و فرهنگ میاره .. اگه یه ویژگی رو به کل یه شهر، جنسیت، شغل، قوم ربط میدی .. نمیخوام کوچیکترین نظری در مورد هرچیزی ازت بشنوم

دوست پسرش قابلیت عضویت در داعش رو داره

متاسفم واقعا چطور ب همچین رابطه هایی تن میدین؟

دختری ک خیلی عاشق و احساسیم باشه نهایتا سه ماه بعد کات اوکی میشه

مرد چیه ک شکاک و مریضش چی باشه

خانومای خوشگل هیچ وقت با هم پرابلم ندارن💋💄

عزیزم در اینکه پسره مشکل روانی داره کوچک ترین شکی نیست و الان قاطی می کنی با دوست داشتن بعد ازدواج عشق که فروکش کنه به غلط کردنم خواهی افتاد ....
اما در اینکه شما هم باید بری مشاور باز هم هیچ شکی نیست تو گرفتار طرحواره شدی

وگرنه در حالت عادی نباید خودت رو اصلا درگیر همچین رابطه ای کنی نه اینکه بگی دوسش دارم نمی تونم بیام بیرون

باید بری مشاوره طرحواره درمان نمیشه اما بهت یاد میدن چطور مدیریتش کنی

اگر براتم امکان نداره بری مشاور سرچ بزن
خودت به خودت کمک کن

و همیشه یادت باشه « دل بکن تا جان نکنی »

خدایا بخاطر داشتن دوتا وروجک شیرین ازت ممنونم 
بخاطر حرف بقیه و خوشگذرونی هایی که خودت میدونی عصبیش میکنه کسیکه انقدر دوستت داره رو از نده... مطمئن ...

تاپیکاتو خوندم حتما حتما خودت رو به روانشناس نشون بده که فکر میکنی .شریک زندگیت اسیر توعه .این حجم از کنترل گری طبیعی نیست تیشه میزنع به ریشه ی زندگی مشارکت و بعد به روح و روان خودت

آره بره بچسبه به بچه ی خوشگله ی پولدار ؛بد دل؛ بد دهن کنترلگر شکاک که حتی نمیگذاره بره سرکلاس و دانشگاه و خرید و همه چی .آره تمام اینها نشونه ی عشقه🤣🤣🤣اینکه دست و پای شریک زندگیتو ببندی ازش سبب حیات؛ سلب اختیار فکر کردن و سلب تصمیم گیری کنی و مثل برده باهاش رفتار کنی حتما حتما حتماااا نشونه ی عشقه .البته از نظر افراد پارانویید مثل تو و دوز پسر استارتر که فکر میکنید تمام عالم و عالم بر ضد شمان 🤣🤣🤣و در حال توطعه چینی هستن

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

شوهر که نیست اسمش تو شناسنامت باشه بچش تو شکمت به راحتی نشه خلاص شد خرجش یه دکمه بلاکه و تمام

۱ـ من اینجا حقیقت رو میگم نه چیزی که دوست داری بشنوی ۲-درخواست دوستی به هیچ وجه پذیرفته نمیشود حتی شما دوست عزیز۳ـ لایک کردن همیشه به معنای تایید نیست گاهی لایک میکنم که بگم ریپلایتون رو خوندم ۴ـ وقتی برای کسی که درخواست راهنمایی داره وقت میذارم و کلی براش مینویسم توقع تشکر ندارم ولی حداقل یه لایک کنید بدونم ارزش قایل شدید و خوندید اینا جز آداب معاشرته و نشانه ادب و شخصیت

بخاطر حرف بقیه و خوشگذرونی هایی که خودت میدونی عصبیش میکنه کسیکه انقدر دوستت داره رو از نده... مطمئن ...

تاپیکاتو خوندم حتما حتما خودت رو به روانشناس نشون بده که فکر میکنی .شریک زندگیت اسیر توعه .این حجم از کنترل گری طبیعی نیست تیشه میزنع به ریشه ی زندگی مشارکت و بعد به روح و روان خودت


آره بره بچسبه به بچه ی خوشگله ی پولدار ؛بد دل؛ بد دهن کنترلگر شکاک که حتی نمیگذاره بره سرکلاس و دانشگاه و خرید و همه چی .آره تمام اینها نشونه ی عشقه🤣🤣🤣اینکه دست و پای شریک زندگیتو ببندی ازش سبب حیات؛ سلب اختیار فکر کردن و سلب تصمیم گیری کنی و مثل برده باهاش رفتار کنی حتما حتما حتماااا نشونه ی عشقه .البته از نظر افراد پارانویید مثل تو و دوز پسر استارتر که فکر میکنید تمام عالم و عالم بر ضد شمان 🤣🤣🤣و در حال توطعه چینی هستن

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

وقتی شما صلاح خودتون رو نمیتونید تشخیص بدینتوی رابطه رفتنتون چیه؟ و اگر میتونین تشخیص بدین پس چه معن ...


خب شما یک نظر منو ندیدید من یبار گفتم یکم حال روحیم بخاطر ی مشکلاتی خوب نیست برای همین ازش نظر میخوام ببینم اون چی میگه و بیشتر بخاطر احتراممون ب همدیگست گلم :)

وگرنه تجربه رابطه من بیشتر نباشه کمتر از دیگران نیست و جنبه رابطه رو دارم

هم پسرمه، هم بابامه، هم پناهمه، هم تکیه گاهمه...! خلاصه که همه دار و ندار دختر کوچولوشه😍♥

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 16 دقیقه پیش
2791
2779
2792