عزیزم در اینکه پسره مشکل روانی داره کوچک ترین شکی نیست و الان قاطی می کنی با دوست داشتن بعد ازدواج عشق که فروکش کنه به غلط کردنم خواهی افتاد ....
اما در اینکه شما هم باید بری مشاور باز هم هیچ شکی نیست تو گرفتار طرحواره شدی
وگرنه در حالت عادی نباید خودت رو اصلا درگیر همچین رابطه ای کنی نه اینکه بگی دوسش دارم نمی تونم بیام بیرون
باید بری مشاوره طرحواره درمان نمیشه اما بهت یاد میدن چطور مدیریتش کنی
اگر براتم امکان نداره بری مشاور سرچ بزن
خودت به خودت کمک کن
و همیشه یادت باشه « دل بکن تا جان نکنی »