اگر میخای مشکل روان پیدا نکنی اینجوری فکررنکن ،خودت باش و اجازه نده تو رو از خودت بگیرن،وگرنه از خودت متنفر میشی،زن نازه مرد نیاز ،تو باید انقد براش مهم باشی که اون حواسش به رفتارش باشه،هر ارزشی که خودت واس خودت قایل باشی اونم همونطور قایل میشه ،زیر دست نباش عزیزم
متاهل ۴۰ ساله و مادر سه فرزند،برادر محترم لطفا درخواست نده ،بنده جای مادرت!
ایشونم این استرس ها و مراقبت ها رو داره؟ اصلا بنظرت رابطه و محیطی که باید امن ترین نقطه شما در جهان باشه، چرا باید انقدر برات نا امن باشه که نتونی راحت خود واقعیت باشی؟ زندگی خیلی کوتاهه که بخواهیم انقدر سخت بگیریمش. نمیگم هر رفتار بدی رو داشته باش، نه اگه چیزی بده درستش کن ولی سعی کن خودت باشی و همسرتم باید بپذیره زن یه موجود همه چی تمام نیست و درست مثل خودشه
کی گفته باید همونی باشیم که شوهر خوشش بیاد ؟ من تو زندگی اولویت خودمم برام مهم نیست اون چی میخواد نه اینکه بی احترامی کنما نه برعکس خیلی هواش و دارم اما خودم و بیشتر از هر کس دیگه دوس دارم
جای گلوله ای در بدنم درد میکند که به من اصابت نکرده است 💔