پسرا هم هرچی رو ک ندارن میگن معیار دخترا شده
میگیم ماشینش باید فلان باشه میگین معیارتون پول و ماشینه
میگیم خوش چهره باشه میگین فقط ب قیافه اهمیت میدین
میگیم قد بلند باشه میگین چرا معیارقد شده
شما بفرمایید عیبو ایرادتون چیه ک ک ما بگیم ن مهم نیست برامون