2789
پس بمونید و از مجردی تون لذت ببرید وقتی ک سنتون ب 60 رسید بعد متوجه میشید ک ای دل غافل

چی تو خودتون میبینین که فکر میکنین خانوما اگه ازدواج نکنن بدبخت میشن چی دیدین تو خودتون واقعا چه ویژگی دارین که فکر میکنین نداشتن شما باعث بدبختیه🤣🤣اعتماد به نفستون قابل ستایشه

ازدواج جز محدودیت و بدبختی برای یه خانوم هیچ چیزی نداره

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

تو اگه راست میگی قیافت بفرست که قیافهداغونی داری پسر سمتت نمیاد عقده ای شدی

تو تاپیک زدی چرا دخترا معیارشون قده یه جورایی مهر تایید زدی به اینکه دخترا تصمیمگیرنده ان بعد الان به اون خانم میگی پسر نمیاد سمتت

دوستان عزیز هرجا دیدید من کامنتی گذاشتم بدونید صرفا برای استارتر نیست و شما میتونی ریپلای کنی و اگه نظرت مخالف نظرم هست با رعایت احترام ریپلای کن چون برخلاف یه سریا سایت رو ارث خانوادگیم نمیدونم که بخوام تعیین تکلیف کنم کی روم ریپلای کنه کی ریپلای نکنه شما آزادی عمل داری ریپلای کنی منم آزادی عمل دارم جواب بدم یا ندم⚘

خب بنظرت برا بچه دار شدنت سخته نیست تا این سال سن

نه چون علم پیشرفت کرده و با لقاح مصنوعی میشه بچه دار شد و نیازی به ازدواج نیست دیگه .

در حال ساختن یه دختر موفق🩷💐...#Feminist🤵🏻♀️🤍... بزرگترین دشمن زنها، زنهای نادانند🍷... به دلیل زیاد شدن کاربر زننما ، درخواست دوستی هیچکس رو قبول نمیکنم 🙂↔️🪼...خیلی جاها جواب دندون شکن دارم اما میترسم جای دندون دل بشکنه🙂🤝🏻... همیشه نظراتتون رو یا جواب میدم یا لایک میکنم اگر هیچکدوم رو انجام ندادم بدون ارزش بحث کردن نداشتی 🌝✨

مثل ماشینای ایرانی که هر چی قطعه از مثلا پراید و تیبا دو میمونه سوار میکنن رو ماشین دیگه شکلشو تغییر ...

😂👌🏻 چه مثال جالبی

🖤 بی شرف و بی وطن و وطن فروش فقط اونی که درد مردم و ایران براش مهم نیست... 🖤

نگران نیستیم دلمون میسوزه براتون 🤭

تو دلت برای خودت بسوزه که اینقدر کسی بهت محل نداده اومدی اینجا داری جاز ولز میکنی و درمورد دخترا حرف مفت میزنی .

در حال ساختن یه دختر موفق🩷💐...#Feminist🤵🏻♀️🤍... بزرگترین دشمن زنها، زنهای نادانند🍷... به دلیل زیاد شدن کاربر زننما ، درخواست دوستی هیچکس رو قبول نمیکنم 🙂↔️🪼...خیلی جاها جواب دندون شکن دارم اما میترسم جای دندون دل بشکنه🙂🤝🏻... همیشه نظراتتون رو یا جواب میدم یا لایک میکنم اگر هیچکدوم رو انجام ندادم بدون ارزش بحث کردن نداشتی 🌝✨

همانطورکه شماپسرامعیارتون شده دخترای پلنگ و عملی 😛


ولی شوخی بوداینی که گفتم آدم بایددراصل شخصیت و تربیت و فرهنگ خانواده دختروشخص دختریاپسرروبررسی کنه اگه اینا خوب باشن زندگی بچه هاشون هم عالی میشه اینهمه طلاق که تو جامعه زیاد شده فقط و فقط بخاطر اینکه معیاردخترا وپسرا شده پول طرف قیافه طرف وچشم وهم چشمی با اطرافیان زمانهای گذشته نگاه به خانواده طرف میکردن برخوردشان اخالاقشون تواجتماع تومحله وتربیتشون توپرورش بچه هاشون

میپرستمت اندازه تمام وجودم هرچند میدانم بهم نخواهیم رسید عشقم😭😓کاش میشد ازم دورمیشدی که عذاب نکشی کاش بی معرفت بودی ومیرفتی ۱۷سال به پای من نشستی دردت به قلبم 😓😓

نمیدونم چرا دیدگاهم نسبت ب نرهای ک میان نی نی سایت اینقد بده فک میکنم شپش تو جیبشون نیس ادعاشون زیاده

تو آدم باش سرکار برو خرج خودتو دربیار قدو قیافه پیشکش بری با دختری بیرون پول نوشمک داشته باشی 😏😒🙄😑😑😑

💞🧿🇩🇪✈️👫💍متاهل و متعهد

این همه تاپیک قد زدی دریغ از یه ذره اخلاق و شخصیت با این اخلاقی ک داری حتی خاهرتم شاید ازت فراری باشه چه برسه مردم

پیشنهاد میکنم یه مشاوره مغز و اعصاب برو حتما

جالبه اون نرهای ک میان نی نی سایت اعتماد ب نفس زیادیم دارن


💞🧿🇩🇪✈️👫💍متاهل و متعهد

پسرا هم هرچی رو ک ندارن میگن معیار دخترا شده

میگیم ماشینش باید فلان باشه میگین معیارتون پول و ماشینه

میگیم خوش چهره باشه میگین فقط ب قیافه اهمیت میدین

میگیم قد بلند باشه میگین چرا معیارقد شده

شما بفرمایید عیبو ایرادتون چیه ک ک ما بگیم ن مهم نیست برامون


خانومای خوشگل هیچ وقت با هم پرابلم ندارن💋💄

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792