2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کی گفته

توجهتوجهدرخواست دوستی پذیرفته نمیشود 💍من بیشتر از "عاشق شدن در یک نگاه"به" از چشم افتادن در یک حرکت"اعتقاد دارم! ......من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد...... یه دورانیم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت می پرسن خوبی؟ دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت می کشی می شینی می شماری می گی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم ......یکی از بدترین دردا اینه که، سرت به سنگی بخوره، که قبلا به سینه ات میزدی .......دلم یه خبر میخواد که هی بخونمش و هی باورم نشه ......بدترین کاری که با یه ادم میتونید بکنید اینه که ارزو کنه هیچ وقت شمارو نمیشناخت.حاضره کل خاطرات خوبشم باهات بده بره اما تو براش فقط یه غریبه باشی ......من یه سریا رو تا زندم نمیبخشم💔

چون مهمه بنظر من

پروف خودمم 🦋فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه

با قد نردبون میخوان دستشون برسونن به آسمون خوشبختی 🤣🤣بعد جالبه پسر اگر بگه دختر قد بلند میخوام .میگن به درک .فلانه بهمانه🤣🤣

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

نه فقط دخترا حتی پسرا هم صرفا معیارشون شده ظاهر..

ولی من خودم رو قد حساس نیستم که بگم حتما بالای 180 باشه ولی باید بلندتر از خودم باشه

شما امکان نداره یه آدم دروغگو رو پیدا کنی که به حرفای کسی اعتماد کنه... یا آدم خیانتکاری که باور کنه طرف مقابل بهش متعهده... اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه... میدونی هر آدمی دنیا و آدماشو همونجوری میبینه که خودش هست!:)

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792