2789

میخام دست گلم خاص باشه چون اروپای هست لباسم ماهی

فکنم ارکیده خیلی جذاب تره

ـ

من میدونم بلخره یہ روز خوب میاد بلخره پیداش میشه رنگین کمون من به مردع پرست بودن حق میدم تو جماعتی کہ یه مرغ شده آرزوی سفرر مردم باید مرد کشور ما هزاران روستا دهه داره هرکس با نداری داره میگذرونه زنی ک روش نمیشه ب شوهرش بگه فلان وسیله بگیر تووخونه یا مردی ک دست خالی میاد توخونه خدای من من همیشه ترس خلوتی شهرمون داشتم 😭من همیشه میگفتم اگر یه روز شهرمون خلوت بشه ولی شد ولی شد خدایا ازت ظهور اما زمان میخام من دلم آرامش و خنده کشورممم میخاد خدایا کشورم رو شاد کن ولیرمن میدونم یه روز خوب میاد بلخره پیداش میشه رنگین کمون 😭 خدایا تعهـــد ب خودم و دخترمـ وهمسرم💜 گاهی آدم یادش میره چ روز های گذرونده من همونی بودم با طفل ۲۰ روزه تک تنها توخونه میگذروندم من همونی بودم تحققیر شدم شب ها با ترس لرز ب خواب میرفتم تنها گذاشتن خانم تو شهررغریب سخته حلالت نمیکنم دیوث پدر رفتارش خیلی اذیتم کرد چرا باید یادم بره؟ نه نه من یادم نمیره من یادم نمیره فوبیا رو من یادم نمیره خدای قشنگم خودت دیدی و بودی هرگز تنهام نزار میگفت نجات دهنده در آینه است ولی بیاید قبول کنیم نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدمها و تجربههای جدیده، شاید یه فیلم یا سریاله، موسیقیه، تراپیسته، همیشه دنبال نجات دهنده تو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته میشه و از پس خودش بر نمیاد. نجات دهنده من آقا حسینہیا حسین دخترم رو عاقبت کن🔃

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بین این دوتا اولی بهتره

در حال ساختن یه دختر موفق🩷💐...#Feminist🤵🏻♀️🤍... بزرگترین دشمن زنها، زنهای نادانند🍷... به دلیل زیاد شدن کاربر زننما ، درخواست دوستی هیچکس رو قبول نمیکنم 🙂↔️🪼...خیلی جاها جواب دندون شکن دارم اما میترسم جای دندون دل بشکنه🙂🤝🏻... همیشه نظراتتون رو یا جواب میدم یا لایک میکنم اگر هیچکدوم رو انجام ندادم بدون ارزش بحث کردن نداشتی 🌝✨

اولی

دختری از زمستون عاشق رمان های کلاسیک مخصوصا رمان برباد رفته🥲عاشق سریال Aile. عاشق قهوه و کار و درس. کسی که از تلاش کردن خسته نمیشه، از تلاش نکردن خسته میشه! در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آنجا..... ز پس صبر تو را او به سر صدر نشاند.

هیچکدوم یه مدل ساده جمع جور انتخاب کن

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

به عنوان کسی که دو سه سال تو گلفروشی بوده میگم به هیچ عنوان از پیونی استفاده نکن فقط

چون ویییییییژ تا اخر عروسی همش پر پر میشه🥲😂

البته این دوتا مصنوعیه

اگه مصنوعی میخوای که هیچی

با احترام گل دیگه ای انتخاب کن

چرا گلم

من میدونم بلخره یہ روز خوب میاد بلخره پیداش میشه رنگین کمون من به مردع پرست بودن حق میدم تو جماعتی کہ یه مرغ شده آرزوی سفرر مردم باید مرد کشور ما هزاران روستا دهه داره هرکس با نداری داره میگذرونه زنی ک روش نمیشه ب شوهرش بگه فلان وسیله بگیر تووخونه یا مردی ک دست خالی میاد توخونه خدای من من همیشه ترس خلوتی شهرمون داشتم 😭من همیشه میگفتم اگر یه روز شهرمون خلوت بشه ولی شد ولی شد خدایا ازت ظهور اما زمان میخام من دلم آرامش و خنده کشورممم میخاد خدایا کشورم رو شاد کن ولیرمن میدونم یه روز خوب میاد بلخره پیداش میشه رنگین کمون 😭 خدایا تعهـــد ب خودم و دخترمـ وهمسرم💜 گاهی آدم یادش میره چ روز های گذرونده من همونی بودم با طفل ۲۰ روزه تک تنها توخونه میگذروندم من همونی بودم تحققیر شدم شب ها با ترس لرز ب خواب میرفتم تنها گذاشتن خانم تو شهررغریب سخته حلالت نمیکنم دیوث پدر رفتارش خیلی اذیتم کرد چرا باید یادم بره؟ نه نه من یادم نمیره من یادم نمیره فوبیا رو من یادم نمیره خدای قشنگم خودت دیدی و بودی هرگز تنهام نزار میگفت نجات دهنده در آینه است ولی بیاید قبول کنیم نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدمها و تجربههای جدیده، شاید یه فیلم یا سریاله، موسیقیه، تراپیسته، همیشه دنبال نجات دهنده تو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته میشه و از پس خودش بر نمیاد. نجات دهنده من آقا حسینہیا حسین دخترم رو عاقبت کن🔃

اولی یکم ضمخته دومی رو هم دوست ندارم

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریزش مو

faaaa80 | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792