2789
عنوان

خانم های قرتی خوشگل

33531 بازدید | 38 پست

تینت یا رژ؟؟

واسه دانشگاه میپرسم


تاحالا تینت استفاده نکردم حس میکنم واسه دانشگاه از جهت اینکه پاک نمیشه بهتره


رژ هم زود پاک میشه هم حس سنگینی داره


راهنماییم کنید لطفا

ای لک لک کم عقل ...

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

من حقیقتا هر دوتاشو استفاده میکنم

تینت سبک تره ولی زودم پاک میشه ولی به چهره طراوت میده

تینت چون الکل داره پوست لبو خشک میکنه از این جهت اذیت کننده س

ولی خب یروزایی تینت بزن ی روزاییم رژملایم و گوشتی

خانومای خوشگل هیچ وقت با هم پرابلم ندارن💋💄

به نظر من یه تینت قهوه ای یا صورتی بگیر یه زره به عنوان زیر ساز بزن بعد جا های خالی رو با یه خط لب هم رنگ یا یه رنگ بهش پر کن یه لیپ اویل یا یه برق لب هم روش بزنی خیلی قشنگ میشه من خودم همیشه با تینت قرمز این کار رو میکنم ولی برای دانشگاه این دوتا رنگ مناسب تره به نظرم

غمگینم مثل مردی که با هزار بدبختی زن گرفته اما سر به زنگا میفهمه که زنش مردح!!!

اول مداد لب قهوه ای میزنم و بعد گوشه های لبم پر میکنم وسطش تینت قرمز میزنم و فید میکنم خییلی ناز میشه دوامم داره

و اگه پوستت سفیده میتونی از این رژ مکه ای ها هست همه مسخرشون میکنن موقعی میزنی صورتی روش یه لیپ گلاس خوب که نه خیلی چرب و براق باشه بزنی عااااالی میشههههههه و اصلا پااااااااااااااک نمیشهههههه.ارزونم هست ۷۰ت بگیر تست کن البته اگه پوستت سفید ایناس.من با وجود رژ های گرونی که دارم برا جاهایی میخام پاک نشه اینو میزنم 😁😁صورتیشم ملایم بایه لیپ گلاس عالیع

تینت صورتی بگیر بزن ولی زیاد نه زود پخش کن که یه حالت ملیح دخترونه بگیره نه اینکه تیره بشه بعد با یه خط لب تم گوشتی قهوه ای یکم دور لبت رو تیره کن که حجم لب رو بیشتر نشون میده خیلی ناز میشه فقط حواست باشه از لبت بیرون نزنه که خیلی بده

بعضی وقت ها خدا نجاتتون میده اما شما باخت حسابش میکنید..🍓

همیشه تینت میزنم

بعد یک ربع بالم ضدافتاب بی رنگ هم میزنم روش خوشکل تر میشه

🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792