2789

سلام دخترا، من چند ساله از سامان‌لعیا خرید می‌کنم و همیشه هم از کیفیت و تنوع کارهاش راضی بودم. چون اینستا نیست، الان کانالشون رو توی بله فعال کردن و بیشتر مدل‌هاشون رو اونجا می‌ذارن با تخفیف و شرایط اقساطی.

گفتم اگه کسی دنبالشون می‌گرده، از اینجا می‌تونه پیداشون کنه

من از اسم دیاکو خیلی خوشم میاد

پروف خودمم 🦋فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه

پاشا قشنگه، اپلیکیشن گهواره رو نصب کن از مایکت ، یه قسمتی داره انتخاب اسم .. هم معنی اسمو میگه هم ریشه تنوعشم بالاست

فمینیست بزرگ ❤️ فرزند ایران و جان فدای میهن 🕊️🦋 women, life, freedom 🦢 گفتار نیک ، پندار نیک ، کردار نیک.. life goes on، تنها به انسانیت اعتقاد دارم

دقیقا ی کاربر دیگ گفت دو هفته دیگ دخترش بدنیا میاد اونم اسم نذاشته بود😅 بنظرم برا اخرا نزارید زودتر انتخاب کنین 😊

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد💜                                                                                اللهم عجل الویک الفرج 🤲       محمد جواد💙          علی اصغر 💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریزش مو

faaaa80 | 14 دقیقه پیش
2791
2779
2792