callmefafa مدیر استارتر عضویت: 1404/10/29 تعداد پست: 472 عنوان سیم ارتودنسیم در اومده 12876 بازدید | 1 پست دوستان سیم ارتودنسیم از براکت آخری خارج شده، چیکار کنم؟ کسی تجربه داره در این زمینه؟ فردا میرم دکتر البته ولی خب امروز نمیدونم چیکار کنم 1405/02/24 | 16:30 42 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yakamu_turk عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 7440 هیچی فردا خودش درس میکنه منم دراومده بود نوکش عین سو زن میرفت تو دهنم