راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی میگرفتم یا سخت بود یا وزنم برمیگشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهمتر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.
نر های سایت اگه بهم درخواستی بدن تگشون میکنم و آبرو براشون نمیذارم.😤مخالف سر سخت کودک همسری هستم⛔.عادت ندارم به کسی توهین کنم مگر این که خودش احترام نگه نداره🤷.خیلی سخت به عشقم رسیدم پس اگه میبینید زیاد در موردش تاپیک میزنم بخاطر اینه فعلا اولویت زندگیمه🥹♥️گاهی اوقات نسبت های فامیلی رو دقیق نمیگمتو تاپیک هام که شناسایی نشم حلال کنید🙏
گفت کاش حالتو درک میکردم گفتم اشکال نداره هیچکس دیگری رو درک نمیکنه همه مون داخل خودمون گیر افتادیم میرم ولی یادت نره برنده بازی منم میگه آدم عجیبی هستم و شاید به همین خاطر دوستم دارد اما شاید یک روز به همین دلیل حالش را بهم بزنم
یه آدمهای بیکاری بودن بهشون میگفتن کیمیاگر (Alchemist) که بجای اینکه برن دنبال یه کار درست وحسابی، کل عمرشونو صرف ساخت فرمولها و ترکیباتی برای تبدیل مس به طلا میکردن.
اینطور که مشخصه اینها هنوز منقرض نشدن!!!
فقط دکوراسیون شغلشون عوض شده و قرص سفید کننده میفروشن
عامو یقنلی خمره باف ،کوچیکتونم خواهران عزیز لدفاً درخواست ندید اسکرین میگیرم میرفستم واسه خانم ناظم 5 شتکتونو پتک کنهاومدم تا دورهم یه کم به ریش کائنات و حومه بخندیم. خواهش خواهش سیاس ی ش نکنید تا بمونم براتون
بیش از حد سفیدی پوست پیرو نازک میکنه نمیتونی بدون عمل زیبایی سنگین جوون تر بمونی پوست غیر سفید حداقل تا ۴۰ سالگی جوون میمونه با کمترین هزینه بدون عمل زیبایی