سارا دوست دارم ولی اسم دختر داییمه 28سالشه میگن قدیمیه
شوهرم میگه ماهلین
خودم نظری ندارم دلانا میگم ولی اونقدرا باهاش حس نمیگیرم
پیشنهاد بدین خیلی اسمای عجیب و غریب دوست ندارم از هر اسمی بعد یه مدت یه ایرادی میگیرم مثلا ماهلین فکر میکنم بعدش میگن ماهی از ماهی بدم میاد