2789

سارا دوست دارم ولی اسم دختر داییمه 28سالشه میگن قدیمیه

شوهرم میگه ماهلین

خودم نظری ندارم دلانا میگم ولی اونقدرا باهاش حس نمیگیرم

پیشنهاد بدین خیلی اسمای عجیب و غریب دوست ندارم از هر اسمی بعد یه مدت یه ایرادی میگیرم مثلا ماهلین فکر میکنم بعدش میگن ماهی از ماهی بدم میاد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نیلا

لارا

ماهرو

نرهای سایت درخواست ندید، ولی بازم میدونم بیشعورتر از این حرفا هستید ک بفهمید😊😆خدا رو وقتی تو اوج گرما، نسیمی وزید دیدم وقتی نم نم بارون شروع ب باریدن کرد دیدم😍☺️.وقتی توی پارکی ،توی زیارتگاهی ی گوشه ساعت ها نشستم و دونه دونه ادما رو نگاه کردم تو رو اونجا دیدم❤️🩹❤️🩹 این دنیا خیلی چیزا ب ما بدهکاره🙂 مگه قرار نیست فقط ی بار زندگی کنیم 🤔پس باید بهترین ها رو سر راهمون بزاره💪 عاشق ایران و مردمان خوبشم. 🥰😍خدایا دل تک تک بنده هات رو شاد کن ب هر نحوی ک میتونی تو پر از رنگ های زیبایی. ❤️💋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792