2789

برا جلوگیری از ریزش چیکارا کردی؟

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

5 سال بود منتظر نی نی بودیم ولی خبری نبود🥺

پارسال محرم یه نی نی تو بغل مامانش دیدم که یه لباس سفید پوشیده بود با دوتا بال فرشته پشتش🥹

از مامانش آدرس فروشگاه رو پرسیدم و منم همون موقع یه لباس سقا به نیت بارداری خریدم☺️

باورت میشه امسال منم یه فرشته کوچولو دارم و میخوام ببرمش مراسم شیرخوارگان ؟😍

بیا بزن رو این لینک و لباس محرم نی نیمو ببین🥰

من از وقتی بازدار شدم موهام میریزه من که هر ماه میرفتم اصلاح الان چهار ماهه اصلا نرفتم چون مو در نمیارم اعصابم بهم ریخته نوبترفتم برم دکتر

وقتی داری روزای سختی رو میگذرونی و متعجبی که خدا کجاست 👀 یادت باشه استاد همیشه موقع امتحان سکوت میکنه😶خدایا شکرررررررت بعداز 20ماه انتظار مامان شدم 😍خدایا خییییلی مرسییییی که پسرم روسلامت گذاشتی بغلم❤

به شدت باید به موهات برسی ریششون تقویت کنی

رزماری و میخک بجوشون و بعد ابش که خنک شد اسپری کن به سرت و بزار یه ساعت بمونه

روغن ارگان و بادام تلخ استفاده کن

وفتی موهات خشکه شونه نکن

از حموم درومدی ابشون که گرفتی سشوار کن حتماااا

تو حموم موهات چنگ نزن کل موهات شامپو نزن فقط به کف سرت بزن و بزار کفی که مونده تو سرت ساقه موهات بشوره

از روبالشتی ساتن استفاده کن و نذار موهات توی هم گره بخورن

برا جلوگیری از ریزش چیکارا کردی؟


آمپول ....قرص تقویتی...داروی هورمونی

هر کار ک لازم بوده

مشکل هورمونی خفیف داشتم آنفولانزای خییییلی شدید گرفتم جوری ک توی یکماه پنج شیش کیلو لاغر شدم

و یهو موهام شروع کرد مشت مشت ریختن😭شیش ماهه ریخت

دیوونه شدم بخدا

تعریف بندیتو رو خیلی شنیدم برای ریزش مو

خودم استفاده نکردم ولی خب تا علت اصلی رفع نشه کارای موضعی تاثیر دایمی نمیزاره

«هیچ وقت فراموش نکن کی هستی. بقیه دنیا اونو فراموش نمی کنن. اونی که هستی رو مثل یه ذره تنت کن و اونوقته که کسی نمی تونه ازش برای آسیب زدن بهت استفاده کنه» (تیریون لنیست)

آمپول ....قرص تقویتی...داروی هورمونیهر کار ک لازم بودهمشکل هورمونی خفیف داشتم آنفولانزای خییییلی شدی ...

امپول و قرص ایرانی!؟

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

من از وقتی بازدار شدم موهام میریزه من که هر ماه میرفتم اصلاح الان چهار ماهه اصلا نرفتم چون مو در نمی ...


ریزش موی بارداری و زایمان موقته و بعداً درست میشه

خواهر خودم ریزش موهاش خوب شد

عزیزم منم خیلی کارا کردم همجور ازمایشم دادم

بخاطر یه مشکل روحی وافسردگی اینطور شد

حتی خیلی از موهامم داره سفید میشه

استرس وفکر و باید دور کرد زیر نظر دکترم باش

پاتـریک هسـدم مزونـدار سایـت👻هول پلشت نررر وقتی میخوای درخواست بدی به خواهرومادرنداشتت فک کن ودرخواست نده چون من تاپیک میزنم وآبرو تو میبرم خانیومی های گلم درحیطه لباس عروس،فرمالیته،عقد،مجلسی ... اگه خواستین میتونم تو این مورد تخصصی و با عشــق کمکتون کنم👰👗👒💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792