ما شغلمون ازاده
هم همسر
هم من
عدد شاید بزرگ باشه ولی سایه تورم بحدیه که کار نکنیم سرمایه رو برداریم طلا دلار کنیم به مراتبببببببب بهتر میشه
منتها باید بیکار بچرخیم و از چرخه کار بیرون میریم و اون زحمتی که یرا مجموعه کشیدیم به فنای ابدی میره
و بدین سان مثل خر در گل مونده هم سرمایه داره به فنا میره هم بیکاریم
هم ی عده که از این کار نون میبردن سر خونه زندگیشون از ما ناراضین که حقوقشون کمه حقم دارنا ولی نیست پول نیست