2789
عنوان

من به این خانم افتخار میکنم

5386 بازدید | 104 پست

واقعا الگو باید باشه

از شوهرش جدا شد چند سال پیش آدم خوبی نبود شوهرش بعد طلاقش میگفت آره خیانت کرده میکنه زمانی که داشتن طلاق میگرفتن میگفت پاسپورت ویزا آماده کرده میخواد بچمو برداره بره ماله چند سال پیشه

بعد جدا شد چند ساله

امسال آزمون وکالت قبول شد براش خیلی خوشحالم

بچشم بالای ۱۲ سالش میشه

البته خانواده خوبیم داره پولدارم هستن

ولی اراده خودش برای آزمون وکالت تلاشش ربطی به پول نداره

فمینیستم حامی حقوق زنان حامی حقوق حیوانات🍀🫶🏻 کیدرامرم نیو آرمیم💜 بایسم یونگیه🍊🍓💜 کتاب بخونید ورزش کنید🍀🍓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا تحسین برانگیزه .یکی از دوستان دوستم هم از شوهر معتاده ش با یه بچه جدا شد .رفت کارآموزی بیمه بعد خودش دفتر بیمه زد .الان خوش و خرم با دخترش دارن زندگی میکننن و هر تابستون هم میرمن ترکیه .و شوهر الدنگش التماس و التماس که بیا برگردیم بهم دیگه .

.آهای با تو حرومزاده م که نمیبینی و نمیخوای ببینی که نوشتم متاهل .من فقطط تو رو یه حرومزاده میدونم ..به شناسنامه ت قناعت نکن برو یه تست دی آن ای بده تا بفهمی که واقعا یه حرومزاده ای .و بابات اونی نیست که اسمش تو شناسنامته 🤣🤣😂😂😏😏اونی که حلال زاده ناموس میدونه چیه ..اما تو حالیت نیست ناموس چیه .چون تو خانواده تون بی ناموسی موج میزنه و عادیه .... من برای آنها کسی بودم که برای خود آرزو داشتم💔💔. عادلانه نیست بی تو سر کنم ؛بی هوای تو

چرا یکم ربط داره...

آزمون وکالت ربطی نداره باید تلاش کنی حسابی سخته

میتونست اصلا درس نخونه با این وضع خانوادهش

فمینیستم حامی حقوق زنان حامی حقوق حیوانات🍀🫶🏻 کیدرامرم نیو آرمیم💜 بایسم یونگیه🍊🍓💜 کتاب بخونید ورزش کنید🍀🍓

من یکیو میشناسم با دوتا دختر و مدرک دیپلم از شوهره جدا شد الان دکترای حقوق داره و ازدواج موفق کرده و با این که شوهرش فامیل ما بود و نه خودش، واقعا مایه افتخاره

فقط 2 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

والا دایی من اعتیاد داشت زنش بنده خدا باهاش تا کجاها رفت عاشق داییم بود هزاربار رفت تا پای طلاق برگشت ، سرایداری میرفت با داییم .. اخر دید نمیشه طلاق گرفت ، باز ازدواج کرد این شوهره دست بزن داشت و از شوهر دومش بچه دارشد ولی شوهرش مرد زندگی نبود ، جداشد ، رفت درس خوند دکترای رونشناسی گرفت مطب زد ، پارسالم مهاجرت کرد رفت با بچش . دمشگرم واقعا ...

"""چیزی نیست که با گذشت زمان و چمیدانم...گریه و حتی مرگ از یاد برود... حتی اگر از استخوان هایم ذره ای در باد بماند نام شمارا فریاد خواهم زد...😭🥀🖤""""

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز