سلام و وقت بخیر
من خیلی ساله گرفتار دچار افسردگی و اضطراب بودم و الان کامل خوب شدم با توجه به تجربه ای که دارم دارو نخوردن بدترین ظلم در حق خودته حتی ازعوارضش هم بیشتر و شک نکن وابستگی هم نمیاره تا وقتی خوب بشی دلت میخواد دیگر سریع تر ترکشم کنی و هیچ وقت خودسرانه هم بعد از شروع خوردن دارو ، داروهارو بدون دستور و نظر پزشک قطع نکن که پیامدهاش از نخوردن دارو ها هم بیشتر میشه
یه مورد دیگه اینکه بهترین روانپزشک شهرتون برو که قبلش پرس و جو کن ببین کدام پزشک ، همه ازش واقعا نتیجه واقعی و کامل گرفتن
به هر حال من یزد بودم و پزشک شهرمون رفتم و ۳ ساله با خوردن داروهاش نتیجه کامل گرفتم حتی فلوکستین هم برام تجویز کرد و این رو بگم این دارو بهترین دارو هست که بهترین روانپزشکان تجویز میکنند و یه دارویی هست که حتی بعد از ترک دارو ها طبق نظر و دستور پزشک راحت تر بدون عوارض ترک می شه
و مدت دارو خوردن هم به وضعیت حالتون بستگی دارد مثلا حداقل ۶ ماه تا چند سال باید دارو مصرف کنی و اگر همزمان با داروخوردن ، مشاوره رفتن در کنارشم هم ادامه بدی و به حرفاش عمل کنی زودتر از به تنهایی دارو خوردن هم درمان میشی.
موفق باشید