2789
عنوان

بچه ها توروخدا کی فلوکستین میخوره

1007 بازدید | 11 پست

من تابستون دکتر برام تجویز کرد نخوردم الان باز حالم بده استرس وافسردگی وپرخاشگری دارم..


میترسم از وابستگی وعوارضش😔💔



وچه تقدیرها به تدبیرها خندیدند🥺💔😔

والا منم حالم بده تو فکر اینم بدون نسخه بگیرم بخورم ازش تعریفش زیاد شنیدم

شرایط دکتر رفتن ندارم

خدایا ممنونم که همسر مهربون و عاشقی دارم 💕😘حاجتي دارين بگين براتون صلوات و ايت الكرسي بخونم 👌براتون زندگی پر از عشق ارزو میکنم دلتون همیشه شاد باشه😍💞

والا منم حالم بده تو فکر اینم بدون نسخه بگیرم بخورم ازش تعریفش زیاد شنیدم شرایط دکتر رفتن ندارم

من امروز شروع کردم دیگه پناه برخدا،فقط شما نیستی،حال روحی خیلیا بده تو اقوامم زیاددد داریم😔💔

وچه تقدیرها به تدبیرها خندیدند🥺💔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوز رو ببر بالاتر

ولی اگه خواستی قطع کنی یهو اصلا قطع نکن از قبل بدتر میشی کم کم

من سه سال شرایط روحیم بد بود میخردم

فقط 23 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

گذشته تاریخ است، آینده راز🕊

سلام و وقت بخیر

من خیلی ساله گرفتار دچار افسردگی و اضطراب بودم و الان کامل خوب شدم با توجه به تجربه ای که دارم دارو نخوردن بدترین ظلم در حق خودته حتی ازعوارضش هم بیشتر و شک نکن وابستگی هم نمیاره تا وقتی خوب بشی دلت میخواد دیگر سریع تر ترکشم کنی و هیچ وقت خودسرانه هم بعد از شروع خوردن دارو ، داروهارو بدون دستور و نظر پزشک قطع نکن که پیامدهاش از نخوردن دارو ها هم بیشتر میشه

یه مورد دیگه اینکه بهترین روانپزشک شهرتون برو که قبلش پرس و جو کن ببین کدام پزشک ، همه ازش واقعا نتیجه واقعی و کامل گرفتن

به هر حال من یزد بودم و پزشک شهرمون رفتم و ۳ ساله با خوردن داروهاش نتیجه کامل گرفتم حتی فلوکستین هم برام تجویز کرد و این رو بگم این دارو بهترین دارو هست که بهترین روانپزشکان تجویز میکنند و یه دارویی هست که حتی بعد از ترک دارو ها طبق نظر و دستور پزشک راحت تر بدون عوارض ترک می شه

و مدت دارو خوردن هم به وضعیت حالتون بستگی دارد مثلا حداقل ۶ ماه تا چند سال باید دارو مصرف کنی و اگر همزمان با داروخوردن ، مشاوره رفتن در کنارشم هم ادامه بدی و به حرفاش عمل کنی زودتر از به تنهایی دارو خوردن هم درمان میشی.

موفق باشید

سلام و وقت بخیرمن خیلی ساله گرفتار دچار افسردگی و اضطراب بودم و الان کامل خوب شدم با توجه به تجربه ا ...

درد میدونی چیه شما مشکلت حل شده،من مشکلم هیچوقت حل نمیشه💔مرسی که وقت گذاشتی😔

وچه تقدیرها به تدبیرها خندیدند🥺💔😔

عزیزم من یه مدت میخوردم و قطعش کردمالان قصد دارم دوباره شروع کنممیشه بگی چند ساعتی میخوری؟ و چه دوزی ...

من دکتر فوق تخصص اعصاب برام نوشته ،تا یک هفته روزی یکی بعد از صبحانه،بعد روزی دوتا،فلوکستین20

وچه تقدیرها به تدبیرها خندیدند🥺💔😔

درد میدونی چیه شما مشکلت حل شده،من مشکلم هیچوقت حل نمیشه💔مرسی که وقت گذاشتی😔

درکت میکنم ، منم سالها فکر می کردم این بیماری ها درمان ندارن ولی الان میبینم اشتباه فکر میکردم ، اگر مشکلت این باشه فقط با تلاش زیاد و اراده خودت بستگی داره

این بیماری درمانش راحتی نبود ولی خدا کمکم کرد

انشالا خدا هم در این مسیر سخت یاریگریت باشه

منم کرمانشاهیم

سلام همشهری فلوکستین زیاد قوی نیست خیلیا میخورنا ناراحتی نداره که🫠

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

والا منم حالم بده تو فکر اینم بدون نسخه بگیرم بخورم ازش تعریفش زیاد شنیدم شرایط دکتر رفتن ندارم

ویزیت آنلاین برو خب سرخود داروی اعصاب نخور لطفا

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792